• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Helena brud 20 aug

    Lysande, vinsajten och ebox it is. Nu kvartår dock vilket vin, och framförallt hur mycket....

  • Beautiful Disaster
    Helena brud 20 aug skrev 2011-07-03 19:10:45 följande:
    Lysande, vinsajten och ebox it is. Nu kvartår dock vilket vin, och framförallt hur mycket....
    Vi vlade ett vin som vi vet alltid funkar J.P Chenet, både vitt, rött och mousserande blev det :-P
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Helena brud 20 aug

    Funderar på jp, de har bra priser på dessa.. Hur är det mousserande mot freixenet el heinkell trocken?

  • Beautiful Disaster
    Helena brud 20 aug skrev 2011-07-04 02:01:23 följande:
    Funderar på jp, de har bra priser på dessa.. Hur är det mousserande mot freixenet el heinkell trocken?
    Har ingen aning alls, blev en ren chansning från vår sida på det mousserande
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • labbalabba

    jag skulle säga att jag inte är så där superförtjust i J.P Chenet, tycker att det är ganska så smaklöst.. Jag gillar Freixenet men kommer nog troligtvis att köpa Prosecco la Robinia till bröllopet... Imorgon åker min pappa till tyskland och jag är supernervös för att han ska köpa nåt galet, ibland slår nämligen hans småländska sida till och han ska bara spara hur mycket som helst genom att köpa typ 3 för 2 :p

    ska gå med klänningen till skräddaren imorgon också! hoppas att det blir bra!

  • Beautiful Disaster
    labbalabba skrev 2011-07-04 21:44:08 följande:
    hoppas verkligen att det har löst sig nu! slipsarna ser jättefina ut!
    Tack allt löste sig Tur man har lätt för att pressa fram tårar
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Helena brud 20 aug

    Jag tror killar i regel fixar det mesta på en kvart när de väl sätter i gång.. Och så tror de nog att allt går att lösa de sista två veckorna.. Så är iaf min sambo... Och så fattar han inte riktigt varför man tex måste träffa fotograferna innan eller vigselförättaren... :p nåja, jag gillar ju planera och surfa så jag gör det gladeligen...

Svar på tråden Augusti 2011 - del 2