• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • SnartFruSir
    Sassabrassa skrev 2011-06-29 15:40:21 följande:
    Jepp, lågsäsong här med. Så BT, In Design, E-bay tar upp min tid. :)
    Oh, fick InDesign av en kollega idag, så ska installera det ikväll. Har ingen aning om hur det fungerar men hur svårt kan det vara? Tacka youtube ibland, där finns ju intruktioner till allt!
  • bruden

    InDesign är det bästa och då tillsammans med Illustrator


    Pinkgrape skrev 2011-06-29 15:10:17 följande:
    Fick min efterlängtade TREDJE klänning idag. Passar inte alls. Bad om snörning, dubbel och trippelkollade med säljaren så jag skulle få det. Icket, den kom idag, med dragkedja.

    Jag har ingen klänning till bröllopet. Jättekul.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    WHAT????? Finns det möjlighet att få ordning på den? Uff, nu blev jag ledsen för din skull
  • SnartFruSir
    bruden skrev 2011-06-29 16:01:58 följande:
    InDesign är det bästa och då tillsammans med Illustrator
    Tror jag fått båda, för det var på 8 gb.. *hoppas*
    Våra vigselprogram är helt färdiga, men kanske ska se vad man kan åstadkomma i dessa program istället :D
  • bruden
    SnartFruSir skrev 2011-06-29 16:11:26 följande:
    Tror jag fått båda, för det var på 8 gb.. *hoppas*
    Våra vigselprogram är helt färdiga, men kanske ska se vad man kan åstadkomma i dessa program istället :D
    De är ganska enkla men grymt bra. Finns inget bättre om man ska göra något snyggt (säger jag som är grafiker...)
  • Skumboll

    SnartFruSir: Indesign fixar du! Det är inte så svårt som man kan tro! Jag använder i princip aldrig word eller liknande längre, gör allt i indesign, mer lättjobbat tycker jag. 

  • Skumboll
    bruden skrev 2011-06-29 16:53:18 följande:
    De är ganska enkla men grymt bra. Finns inget bättre om man ska göra något snyggt (säger jag som är grafiker...)

    Vad roligt, jag jobbar också som grafiker!
  • bruden
    Skumboll skrev 2011-06-29 17:13:15 följande:
    Vad roligt, jag jobbar också som grafiker!
    Trevligt Är du formgivare eller inom media? Själv är jag utbildare i design men har min karriär inom media (tidning) innan jag blev lärare. Superkul jobb!
  • Skumboll
    bruden skrev 2011-06-29 17:17:35 följande:
    Trevligt Är du formgivare eller inom media? Själv är jag utbildare i design men har min karriär inom media (tidning) innan jag blev lärare. Superkul jobb!
    Formgivare. Men jag jobbar inte på en byrå utan för ett "vanligt" företag där jag formger alla deras trycksaker. 
  • jeami174
    Pinkgrape skrev 2011-06-29 15:10:17 följande:
    Fick min efterlängtade TREDJE klänning idag. Passar inte alls. Bad om snörning, dubbel och trippelkollade med säljaren så jag skulle få det. Icket, den kom idag, med dragkedja.

    Jag har ingen klänning till bröllopet. Jättekul.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Usch vad tråkigt =( Som de andra har skrivit, det går inte att sätta i snörning?
  • Pinkgrape

    De ska skicka en ny klänning, som är rätt och jag ska ha den inom två veckor har de lovat. Jag får dessutom behålla denna som blev fel. Kommer det ingen ny klänning eller om den också är fel, så kommer jag gulla med min "mormor" och se ifall hon kan fixa snörning på denna klänningen.

    Tycker dock att det inte är mer än rätt att de fixar till sitt misstag.


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2