• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Beautiful Disaster

    Har äntligen hittat min drömring! Dock är den i silver, vill inte ens tänka på vad det kostar i guld eller liknande. Någon fler som har ring i silver eller kör alla på guld/vitguld/titan mm?

  • Wedding2012

    min ring är i guld, har guld på kanterna på förlovningsringen så dom passa ihop =)

  • SnartFruSir
    Mirjami skrev 2011-04-20 08:20:06 följande:
    Åh, har Change fått in den nu? Ja, du skrev ju det så dum fråga, ha ha... Ja, gissa vad jag ska göra idag då? Med en väldigt mysko storlek på 70 H kan jag bara hitta snygga underkläder på Change och ingen annanstans! Får dock göra det efter att jag lämnat av min lilla grabb, han HATAR Change bara för att mamma står och provar "tutt-saker" och det är ju sååå tråkigt när man är en kille på 4 år :)

    Och Jaguar till hotellet... hmmm... Hade inte suttit fel. Själva får vi nog ta taxi för här i Borås har jag inte hört ett enda hotelll som erbjuder den servicen!
    Jag har normalt 75 H eller G så AMEN säger jag bara... Men den är jättestor i kupan så 75 E fick det bli, och den är ändå lite stor. Expediten sa att man brukar ha ungefär 2 kupstorlekar mindre än på deras andra BH:ar, så det stämde ju i mitt fall.

    Hoppas att du hittade något bra i alla fall!

    Det är Elite Plaza i Göteborg som har det som "courtesy" om man bor i något av de lite finare rummen. Hittade det av en slump när jag surfade runt på olika hotellsidor. Och det känns ju helt okej att få den lyxen måste jag säga :)
  • Summer loving

    Vill önska alla blivande FRUAR en Glad PÅSK!! Vädret kan ju inte bli bättre! Sitter här nere i Sydvästa Skåne i vår trädgård i BIKINI och SVETTAS! Livet är gott att leva!!!! Kram på er alla!


    Jag behöver aldrig undra...jag vet hur underbar du e´!
  • Pinkgrape
    Summer loving skrev 2011-04-21 11:53:47 följande:
    Vill önska alla blivande FRUAR en Glad PÅSK!! Vädret kan ju inte bli bättre! Sitter här nere i Sydvästa Skåne i vår trädgård i BIKINI och SVETTAS! Livet är gott att leva!!!! Kram på er alla!
    Jag behöver aldrig undra...jag vet hur underbar du e´!
    Oh, nu blev jag ju inte aaalls avundsjuk ;D

    Här har jag magsjuk sambo och förkyld dotter, glad påsk på oss! :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • SnartFruSir
    Summer loving skrev 2011-04-21 11:53:47 följande:
    Vill önska alla blivande FRUAR en Glad PÅSK!! Vädret kan ju inte bli bättre! Sitter här nere i Sydvästa Skåne i vår trädgård i BIKINI och SVETTAS! Livet är gott att leva!!!! Kram på er alla!
    Jag behöver aldrig undra...jag vet hur underbar du e´!
    I Göteborg har vi ätit lunch utomhus hela veckan - underbart ! :) Hade också slängt på mig bikini om jag inte jobbade 8-17. Det är inte lika varmt på kvällen ;)

    GLAD PÅSK!
  • SnartFruSir
    Pinkgrape skrev 2011-04-21 11:57:24 följande:
    Oh, nu blev jag ju inte aaalls avundsjuk ;D

    Här har jag magsjuk sambo och förkyld dotter, glad påsk på oss! :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Det kan bara bli bättre :)
  • Helena brud 20 aug

    Åh ser att ni diskuterat stolsband.. Är lite sugen på att köpa överdrag till stolarna, men är osäker på om nån kommer hinna fixa alla stolarna... Vi hyr ju lokal med deras personal som dukar.. Har ju en kompis som ska hjälpa till, men hon kommer ju inte hinna fixa alla stolar själv ju... Hmmm tål att funderas på... Och så skulle ja eg vilja hänga upp lite sån fiberväv bakom oss med typ nån belysning bakom.. Men det ve jag inte om vi får, eller hinner heller... Kanske om det inte är uthyrt dan innan? Annars så börjar jag känna mig stressad, har hur mycket som helst kvar att fixa.. Fotograf, restvärde, musik under vigseln, och cellofan kuverten som jag beställt från ebay har inte heller kommit.. :( däremot så fick jag två uppsättningar av små självhäftande kristaller istället för en... Sen är det väl typ tusen saker till.. Hur ska servetterna vikas el stå, hur ska jag ha håret, sminket? Skor? Gahhh.... Hur många frågor som helst alltså.... Nåja, solen skiner och man har ju nått kul att se fram emot i slutet på sommaren!!! Hoppas ni haft en skön påskhelg iaf!


  • Pinkgrape

    Herrejisses... I'm on fire idag! :D

    Har beställt BÅDA mina klänningar, i samma storlek och färg. Båda i ivory med svart band i midjan.
    Blev ca 2000kr för båda klänningarna inkl frakt, så priset känner jag mig mycket nöjd med :)




    Efter många om och men, så blev det dessa två klänningarna :)

    Nu ska jag sitta som på nålar och vara sjukt nervös till någon gång i juni ;P haha
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2