• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Sassabrassa

    Behöver lite råd.
    Jag vann en tävling i Amelia Brud och Bröllop. Hattar och handskar på Bröllopsbubblor.
    Men jag hade varken tänkt använda handskar eller hatt egentligen.
    Men jag måste ju välja något iallafall. Vilken hatt tycker ni?
    http://www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-hattar.php

    Vilka handskar tycker ni att jag ska välja?
    http://www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-slojor-handskar.php

    Min klänning är Ivory och vårt färgtema är rött.

    Jätteglad för någom form av feedback. Kanske ska ha hatten på bröllopsresan??? :)


  • SnartFruSir
    Pinkgrape skrev 2011-04-19 10:57:28 följande:
    Igår kunde jag äntligen hämta min efterlängtade ring! :D

    Svårt att få en bra bild på den, men här är den iaf..

    augustibrud.bloggplatsen.se


    Jättefin. Som två själar som möts :)
  • Pinkgrape
    SnartFruSir skrev 2011-04-19 15:03:57 följande:
    Jättefin. Som två själar som möts :)
    Så har jag inte ens tänkt på det, men smart, lite roligt med en sådan symbolik :)

    Min blivandes är svart titan, med två guldränder, så även där kanske man kan tänka så då :P
  • Beautiful Disaster
    Sassabrassa skrev 2011-04-19 09:55:54 följande:
    Behöver lite råd.
    Jag vann en tävling i Amelia Brud och Bröllop. Hattar och handskar på Bröllopsbubblor.
    Men jag hade varken tänkt använda handskar eller hatt egentligen.
    Men jag måste ju välja något iallafall. Vilken hatt tycker ni?
    www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-hattar.php

    Vilka handskar tycker ni att jag ska välja?
    www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-slojor-han...

    Min klänning är Ivory och vårt färgtema är rött.

    Jätteglad för någom form av feedback. Kanske ska ha hatten på bröllopsresan??? :)
    Jag själv skulle ha valt

    Handskar:
    Breakfast at Tiffany's?
    Hatt:
    Hatt Garbo röd
    Brudens mor? Visst ska du synas och visst vågar du!
  • Pinkgrape
    Sassabrassa skrev 2011-04-19 09:55:54 följande:
    Behöver lite råd.
    Jag vann en tävling i Amelia Brud och Bröllop. Hattar och handskar på Bröllopsbubblor.
    Men jag hade varken tänkt använda handskar eller hatt egentligen.
    Men jag måste ju välja något iallafall. Vilken hatt tycker ni?
    www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-hattar.php

    Vilka handskar tycker ni att jag ska välja?
    www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-slojor-han...

    Min klänning är Ivory och vårt färgtema är rött.

    Jätteglad för någom form av feedback. Kanske ska ha hatten på bröllopsresan??? :)
    Jag skulle valt

    Hatt - 20tal svart

    Den matchar inte ert färgtema, men eftersom du inte tänkt använda hatt, så känns det som en hatt som man kanske använda någon annan gång :)

    Handskar - Kort, Tiffany, ivory

    De handskarna var faktiskt riktigt fina :)
  • Mirjami
    SnartFruSir skrev 2011-04-18 11:17:12 följande:

    Hej alla!


    Kul att läsa om allas funderingar och framgångar. Efter att ni kommenterade så har vi kommit fram till att det får bli bröllopsnatt på hotell ändå. Så i söndags var vi förbi och bokade in oss på ett jättefint och mysigt hotell här i Göteborg. De hade dessutom ett specialpaket som vi köpte till med champagne, frukt och choklad på rummet när vi kommer, och sedan frukost på sängen dagen efter och sen utcheckning fram till 18:00 (då borde man väl ha vaknat? ;) ). En annan kul grej är att man kan få åka med en Jaguar, så vi har bokat upp den med, så att vi blir hemkörda (vilket var det jag bävade lite för). Så nu känns det som jag svävar på små moln igen. Så tack för alla tips och råd!

    Jag passade även på att köpa underkläder på Change, då deras brudkollektion kom in i fredags, dagen efter jag var där. Så det var en jäkla tur att jag och mannen tog en sväng på stan i söndags med. Brudkollektionen går från A-G tror jag jag såg, i fall ni inte hittar något bra någon annanstans.

    Vi ska på bröllop själva i maj och som grädde på moset hittade jag en jättefin klänning i söndags med. Så nu känner jag att vi är i fas igen.

    Tillråga på allt så är plattsättaren hemma och flytspacklar golvet i badrummet. Och jag kan inte beskriva hur otroligt skönt det skall bli att få duscha hemma istället för i källaren...

    kram till er alla!

    Humlan, jättefint verkligen. Skulle absolut kunna tänka mig något liknande, men har nog för kort hår. Löshår can only do som much.. :)

    Jenny P, välkommen tillbaka in i dimman. Fast ni verkar ju ha hunnit med en väldig massa ändå. Ville ni bli vigd av en präst, så måste det ju vara någon som tjänstgör. Kyrkan är ju aldrig "obemannad". Hoppas det löser sig för er!


    Åh, har Change fått in den nu? Ja, du skrev ju det så dum fråga, ha ha... Ja, gissa vad jag ska göra idag då? Med en väldigt mysko storlek på 70 H kan jag bara hitta snygga underkläder på Change och ingen annanstans! Får dock göra det efter att jag lämnat av min lilla grabb, han HATAR Change bara för att mamma står och provar "tutt-saker" och det är ju sååå tråkigt när man är en kille på 4 år :)

    Och Jaguar till hotellet... hmmm... Hade inte suttit fel. Själva får vi nog ta taxi för här i Borås har jag inte hört ett enda hotelll som erbjuder den servicen!
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2