• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Pinkgrape
    Humlan66, usch, jag känner verkligen med dig, ja er. Måste vara otroligt frustrerande att hans mamma beter sig sådär. Jag tycker inte alls att det låter konstigt att ni bor tillsammans, klart att han vill ha ett jobb innan han packar ihop och flyttar. Nej, riktigt tråkigt och jag hoppas verkligen att hon ska ändra inställning snart. Hon borde redan gjort det, ett förhållande som varat i 10år tycker jag känns väldigt seriöst, även om man nu inte råkar bo tillsammans. Jag vet de som bor på samma ort, har barn tillsammans och är väldigt seriösa par, men som ändå inte bor tillsammans. Man kan ju inte riktigt mäta ett förhållandes seriös-grad med det :P
  • Pinkgrape

    Åh, vad glad jag blev när jag kom hem idag! Detta väntade på mig innanför dörren:



    Beställt flor i två färger från etsy och nu är det här :) Riktigt nöjd och fort gick det att få hem det också tycker jag. Det är så roligt när saker går som man tänkt sig och allt klaffar :D
  • Sassabrassa
    Pinkgrape skrev 2011-04-14 13:09:48 följande:
    Åh, vad glad jag blev när jag kom hem idag! Detta väntade på mig innanför dörren:


    Beställt flor i två färger från etsy och nu är det här :) Riktigt nöjd och fort gick det att få hem det också tycker jag. Det är så roligt när saker går som man tänkt sig och allt klaffar :D
    Kul :)
    Jag älskar att få paket i brevlådan nu.
    Väntar på att få en ny slöja. Beställde två. men den ena var lite gulaktig. Gav dem ett dåligt omdöme på Ebay och då mailade de mig på en gång och erbjöd sig att skicka en ny. Jag som hade bestämt mig för att ha den andra slöjan. Så nu väntar jag på paket igen :)
  • Pinkgrape
    Sassabrassa skrev 2011-04-14 13:27:11 följande:
    Kul :)
    Jag älskar att få paket i brevlådan nu.
    Väntar på att få en ny slöja. Beställde två. men den ena var lite gulaktig. Gav dem ett dåligt omdöme på Ebay och då mailade de mig på en gång och erbjöd sig att skicka en ny. Jag som hade bestämt mig för att ha den andra slöjan. Så nu väntar jag på paket igen :)
    Vad tråkigt att den inte var bra färg, men det var ju snällt av dom att skicka en ny :) Hihi ja, det är så kul att få paket med diverse i och att få bocka av saker på listan :D
  • Skumboll

    Åh så kul med paket! Man blir ju som ett barn på julafton! Jag gillar för övrigt Etsy massor, trevliga säljare och snabba leveranser trots att de ibland bor på andra sidan jordklotet. 

    Jag hämtade våra inbjudningar på tryckeriet igår, är jättenöjd.




  • Sassabrassa
    Skumboll skrev 2011-04-14 13:36:26 följande:
    Åh så kul med paket! Man blir ju som ett barn på julafton! Jag gillar för övrigt Etsy massor, trevliga säljare och snabba leveranser trots att de ibland bor på andra sidan jordklotet. 

    Jag hämtade våra inbjudningar på tryckeriet igår, är jättenöjd.

     


     


     


     


     


    Åh vad fina. :)
  • Humlan66
    Sassabrassa skrev 2011-04-14 13:27:11 följande:
    Kul :)
    Jag älskar att få paket i brevlådan nu.
    Väntar på att få en ny slöja. Beställde två. men den ena var lite gulaktig. Gav dem ett dåligt omdöme på Ebay och då mailade de mig på en gång och erbjöd sig att skicka en ny. Jag som hade bestämt mig för att ha den andra slöjan. Så nu väntar jag på paket igen :)
    Pinkgrape skrev 2011-04-14 13:09:48 följande:
    Åh, vad glad jag blev när jag kom hem idag! Detta väntade på mig innanför dörren:


    Beställt flor i två färger från etsy och nu är det här :) Riktigt nöjd och fort gick det att få hem det också tycker jag. Det är så roligt när saker går som man tänkt sig och allt klaffar :D
    Dom där paketen känner jag igen hihi och det är skitkul att få dom. Jag väntar på lite jag med. Mkt från china och där får man lära sig att vänta .. suck
  • Humlan66
    Skumboll skrev 2011-04-14 13:36:26 följande:
    Åh så kul med paket! Man blir ju som ett barn på julafton! Jag gillar för övrigt Etsy massor, trevliga säljare och snabba leveranser trots att de ibland bor på andra sidan jordklotet. 

    Jag hämtade våra inbjudningar på tryckeriet igår, är jättenöjd.




    Jättefina =) och vad smart med svarskort
    Var beställde ni ifrån ?
  • Humlan66
    Sassabrassa skrev 2011-04-13 08:43:05 följande:
    Vet du. Jag har faktiskt inte frågat sömmerskan om priset. Hon är den bästa här i stan så jag ville ha henne. Jag räknar med allt från 800-1500:-
    Hon ska även fixa en annan klänning åt mig samtidigt. Tänkte inte på att fråga vad hon tar för det. Men eftersom jag bara betalade 2100 för klänningen så är det värt det. :)
    Det är skitdyrt att få ändringar gjorde här i sverige.. jag köpte ju en kinaklänning som va för stor vid bysten så jag ville ha den insydd samt sätta på ett enkelt halterneck.. och bara det skulle kosta minst 1500 kr sa hon.. va ju mer än jag gav för klänningen det . men min klänning är såld nu och jag ska köpa en ny
  • Skumboll
    Humlan66 skrev 2011-04-14 13:53:35 följande:
    Jättefina =) och vad smart med svarskort
    Var beställde ni ifrån ?
    Jag har gjort dem själv!
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2