• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Skumboll

    Hej hej hej!

    Här går det framåt, betar av bit för bit. Har skickat in inbjudningarna för tryck, ringen är köpt och hämtad, har fått hem lite dekorationer, beställt brudbukett, bokat hotell, bokat hårstylist och sminkös och haft ett riktigt bra möte med restaurangen! Allt känns lugnt och sansat och det kommer bli så bra!

  • Skumboll
    Pinkgrape skrev 2011-03-31 17:37:54 följande:
    Augustibrudar, vad ska ni ha för brudbuketter?

    Jag tycker det är jättesvårt med blommor i augusti...
    Har beställt en brudbukett med ljusrosa pioner!
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-03-31 17:48:32 följande:
    Har beställt en brudbukett med ljusrosa pioner!
    Åh, det är så fint :) Det skulle jag med vilja ha, men hon jag pratade med idag sa att det kunde bli svårt.
  • Skumboll
    Pinkgrape skrev 2011-03-31 18:02:58 följande:
    Åh, det är så fint :) Det skulle jag med vilja ha, men hon jag pratade med idag sa att det kunde bli svårt.
    Ja, det verkar vara olika beroende på florist..... vår florist är en bekant till familjen och hon sa att det kan vara rätt dyrt men det går att få tag på och det blir ju inte svenska men hon prata om italienska.
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-03-31 18:09:19 följande:
    Ja, det verkar vara olika beroende på florist..... vår florist är en bekant till familjen och hon sa att det kan vara rätt dyrt men det går att få tag på och det blir ju inte svenska men hon prata om italienska.
    Hehe kan tänka mig det. Jag är väl inte riktigt beredd på att lägga ut de extra pengarna, men fint är det :)
  • TheD

    Min tiara kom igår från USA! Det var så snabb leverans och inget extra betalande! Super!

  • Skumboll
    Pinkgrape skrev 2011-03-31 18:19:29 följande:
    Hehe kan tänka mig det. Jag är väl inte riktigt beredd på att lägga ut de extra pengarna, men fint är det :)
    Nä, då blir det förstås lite svårare. Funderat på dahlia? Den är ju lite lik...
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-03-31 18:39:43 följande:
    Nä, då blir det förstås lite svårare. Funderat på dahlia? Den är ju lite lik...
    Jo, jag har funderat på det, men är inte överförtjust :P
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2