• 1700tal

    Billiga brudgumskläder på nätet?

    Finns det nån motsvarighet på manliga kläder jämfört med "kinabrudklänningar"? Kan man sy upp/beställa brugummens kläder på samma vis? Tips, idéer, webadresser, erfarenheter? Gärna med lite brittiskt stuk.

    Vore ju kul om han fick behålla sina kläder han oxå, trots lågbudget, om vi inte vill hyra...

  • Svar på tråden Billiga brudgumskläder på nätet?
  • Mariabridetobe

    Åh så långt har jag inte tänkt... det hade ju varit toppen... =)

  • 1700tal

    Suitopia var ett jättebra tips! Vollmers var dyra, blacktie var bra priser men de hade tyvärr bara frack och smoking.

  • NorthernTrekker

    Åhhh - bra tråd! Alla tips är definitivt välkomna! Vi sitter och kikar på just detta nu, men vet inte riktigt var vi ska börja söka...

  • Kefka

    Jag har köpt ett jättesnyggt västset (väst, slips, kravatt och manschettknappar) för ca. 500 från ett företag på ebay, blev helnöjd :)


    "Bara" kostym, skjorta och skor kvar nu ;)

  • CarinRosalie

    jag och min fästmö har köpt våra kläder på ebay. Vi betalade 2200:- för västar,skjortor,kravatter,byxor och långkavajer. Jag rekommenderar Formal Tailor  på ebay varmt. Sjukt biligt och snyggt!

  • 2011bröllop

    www.milanoo.com har jätte mycket fina och otroligt  billiga   har nog det mesta at välja på faktiskt , jätte fina klänningar med   ! Lycka till !!!!Skrattande

Svar på tråden Billiga brudgumskläder på nätet?