• MSW

    Livets toppar och dalar

    I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

    Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

    Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

    Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

    Då kör vi!!

    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

  • Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta
    kikki kikki skrev 2010-08-01 18:18:27 följande:
      och det innebär?????skonummer eller?....ler
    Mäh! Skärpning, har du inte läst TS?
  • nennesjuttioåtta

    konstigt, verkar som BS kontonummer fallit bort från TS.. Straaaangeee...

  • kikki kikki

    Skrattar....ok då kör vi.

    jag är en hagga på snart 44 som har 5 barn och 1 barnbarn....Jag är med barn och i vecka 30 och får ett barnbarn till 3 veckor innan mig.

    jag bor i kungälv sen 1 år tillbaka efter att ha bott i gbg i ca 10 år och innan det bodde jag i örebro....

    jag skulle ha gift mig 2008 men min dåvarande gick ut och träffade en annan 3 veckor innan vigseln och jag kolapsade.....dom trådarna finns säkert kvar här på BT någonstans.

    när jag sen efter några månader skulle flytta ifrån bostaden så hade jag några flyttgubbar som hjälpte mig...och en av dom bor jag med nu och väntar barn och gifter mig med den 7 maj nästa år.

    visst fan...höll på att glömma...jag har skonummer 39.

    ler

  • porchez
    kikki kikki skrev 2010-08-01 18:31:39 följande:
    Skrattar....ok då kör vi.jag är en hagga på snart 44 som har 5 barn och 1 barnbarn....Jag är med barn och i vecka 30 och får ett barnbarn till 3 veckor innan mig.jag bor i kungälv sen 1 år tillbaka efter att ha bott i gbg i ca 10 år och innan det bodde jag i örebro....jag skulle ha gift mig 2008 men min dåvarande gick ut och träffade en annan 3 veckor innan vigseln och jag kolapsade.....dom trådarna finns säkert kvar här på BT någonstans.när jag sen efter några månader skulle flytta ifrån bostaden så hade jag några flyttgubbar som hjälpte mig...och en av dom bor jag med nu och väntar barn och gifter mig med den 7 maj nästa år.visst fan...höll på att glömma...jag har skonummer 39.ler
    Glöm inte favorit chokladen också

    Men vilken historia! Vet inte vad jag ska säga, förstår att du kolapsade! Men härligt att du rest dig med hjälp av en flyttgubbe De måste ju bara stabila Grattis till det väntade bröllopet och barnet, när är det dags?


    Vi har föresten bott i samma stad. Vart i Öret bodde du?

  • snaily

    Halloj på er


    Snabbrapport från min kant då jag verkligen borde hjälpa maken med maten eller åtminstone duka, men sitter på altanen och slöar efter en härlig dag på stranden istället.


    Nenne
    Ooooo så spännande det börjar bli! Idag är det första dagen i Prickens födelsemånad! Glad att jag fick se din fina mage när den var som störst, typ.


    Och Telis, du lovar väl att rapportera så fort du hört något? Om du inte är i datortillgångstrakter då får du gärna skicka ett sms...


    Porchez
    Hur har resan varit? Hur har det gått med "vänbekymrena"?


    VInkar hejdå till AM aningen för sent...


    Oupsie
    Skrattade lite åt din dröm, fast vet att det inte känns skoj med såna, den liknade min kylskåpsdröm väldigt mycket. Hoppas det stämmer att illamåendet avtar efter v 12 för dig!

    PB - låter underbart med en sån prata-bort-hela-natten-grej!


    Maken kom till Ön i förrgår och idag har det varit riktigt fint väder = glad snigel.


    See you later!

  • nennesjuttioåtta

    parnassia eller hur!


    PB – det var från morgon-zoo om först en hunds dagbok och sen en katts. MOAHAHAHAH!


    kikki kikki – yeiks!

Svar på tråden Livets toppar och dalar