• MSW

    Livets toppar och dalar

    I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

    Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

    Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

    Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

    Då kör vi!!

    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

  • Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Parnassia

    Nehepp, jag får väl ta tag i nåt och skaffa mig ett liv en stund, kan ju inte sitta här och ha enmansshow hela em... Eller?

  • lunagarden

    Vi har så härligt väder, så det känns synd att sitta här

    Måste dock in då och då och fylla på lillemans mage, så då kikar jag in hos er

  • Hattis

    Parnassia - ja herregud vad smaklöst det där är. Vill du få en riktig festkänsla så gör som så:
    ">

     

    Och - ja vi kommer inte att göra många knop ikväll. Tänker inte laga mat utan går ut och äter och dricker upp det vin vi beställer in

    Kul med sådant besök PB!

  • nennesjuttioåtta

    hej hej, ville bara rapportera att allt är lugnt här. Har precis haft besök här jag med, hur trevligt som helst (inte helt oväntat)

  • nennesjuttioåtta

    igår var vi ute och käkade och gick sen på bio  (inception – sevärd!) och i kväll ska jag hälsa på en kompis så jag har anammat det alla tjatar om "passa på medan du kan..."  

Svar på tråden Livets toppar och dalar