• quilla

    Uppsalabröllop 2010 juli-december

    JULI:
    Serafine 17/7
    Tina86 17/7
    Uppsalabrud2010 17/7
    quilla 24/7
    bröllop i Uppsala 2010 31/7
    Miacia 2010 31/7 prel

    AUGUSTI:
    Sörön10 7/8
    Linaaa 14/8
    bröllop 21aug 2010 21/8
    Sommarbrud2010 21/8
    DoJ 28/8
    Malls 28/8

    SEPTEMBER:
    sanna2010 18/9
    FruHögstadius 25/9

    OKTOBER:
    Kebaros 16/10

  • Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 juli-december
  • Linaaa

    O perfekt! Kan jag köpa den av dig efter att du gift dig? Vad vill du ha för den?

  • quilla
    Linaaa skrev 2010-07-24 21:18:09 följande:
    Oj ny tråd, missat det! Quilla, hoppas att du fick en helt underbar dag. Vädret började ju fint men där jag är just nu är det regn. Hoppas det är bättre i Uppsala- Vad kul att du var nöjd med David. Jag har ju oxå bokat honom. Har dock inte bokat in nån provsminkning, tror ni att det behövs? Idag har jag suttit hela dagen o pillat med festhäfte, budget, vinval mm. Känns verkligen som att det närmar sig.
    Åh herregud, det blev helt perfekt, bättre än jag kunnat drömma om! :D

    Regnet kom först efter vigseln, bra tajming! :D


    Jag hade provsminkning med David, det hade inte behövts för han fattade direkt vad han skulle göra och förstod allt jag föreslog hela tiden. Väldigt proffsig och skicklig.

  • Linaaa

    O vad härlig Quilla! Så nu är du gift!! Stort! Sönt att regnet kom först efter vigseln.


     


    Men då skippar jag provsminkning hos David. Får lita på honom:)

  • Plutten2010

     


    Sörön10 skrev 2010-07-24 14:12:37 följande:
    Om det är nån (nu kanske det inte är några gamla brudar kvar här men jag testar) som vill bli av med ett vitt paraply efter eventet (och innan 7/8) är det bara att hojta till så kan jag hjälpa till! :)

    Gick in här av en slump.. ; )
    Vi köpte två stycken sådana här paraplyer som är helt oanvända om du är intresserad.. =)
    http://www.myheart.se/brollop-och-fest/86-brollopsparaply-vitt.html

  • Linaaa

    Plutten, vilka fina bilder från ert bröllop. Själv börjar jag bli riktigt pirrig nu.


     


    Idag har jag börjat att sy löpare till borden. Har inte hittat några lämliga i rätt prisklass så därför ger jag mig på att sy själv. Har idag sytt den första 6 m löparen. Rätt tråkigt att sy faktiskt men skönt när det blir klart:)


    Sitter o inväntar solen här o undertiden blir det bröllopsbestyr. Ska kanske ge mig på festhäftet igen.

  • Plutten2010

    Tack!! =) Har fått ca 2000 bilder (1000 bilder i färg resp svart/vitt) och för en gångs skull är det svårt att hitta bilder som jag inte är nöjd med.. ; ) Har äntligen fått ut tackkorten så nu är det bara annons i UNT och DN kvar att ordna.. Pysslet är inte över bara för att man har sagt ja.. ; ) *puh*

    Ni kommer få en underbar dag! =) Din klänning är f ö fantastiskt vacker! =)


    Linaaa skrev 2010-07-26 10:30:04 följande:
    Plutten, vilka fina bilder från ert bröllop. Själv börjar jag bli riktigt pirrig nu.   Idag har jag börjat att sy löpare till borden. Har inte hittat några lämliga i rätt prisklass så därför ger jag mig på att sy själv. Har idag sytt den första 6 m löparen. Rätt tråkigt att sy faktiskt men skönt när det blir klart:) Sitter o inväntar solen här o undertiden blir det bröllopsbestyr. Ska kanske ge mig på festhäftet igen.

     

  • Sörön10

    400 för tårtställningen tänkte vi. Vi betalade 589 inkl frakt. Säg till om du vill ha den!


    Linaaa skrev 2010-07-25 10:16:21 följande:
    O perfekt! Kan jag köpa den av dig efter att du gift dig? Vad vill du ha för den?

    Vad vill du ha för ett paraply? 


    Plutten2010 skrev 2010-07-25 21:29:35 följande:
      Gick in här av en slump.. ; ) Vi köpte två stycken sådana här paraplyer som är helt oanvända om du är intresserad.. =)www.myheart.se/brollop-och-fest/86-brollopspa...
  • Plutten2010

    De är ju helt oanvända med plasten kvar runt så 250 kr känns rimligt.


    Vad vill du ha för ett paraply? 
    Plutten2010 skrev 2010-07-25 21:29:35 följande:
      Gick in här av en slump.. ; ) Vi köpte två stycken sådana här paraplyer som är helt oanvända om du är intresserad.. =)www.myheart.se/brollop-och-fest/8 6-brollopspa...
  • Linaaa

    Sörön, då köper vi gärna tårtställningen. Kommer ni att befinna er i Uppsala veckan efter ert bröllop så att jag kan komma förbi?

  • Sörön10

    Linaaa ja, vi kommer tillbaka till stan senast tisdag, så då skulle det funka jättebra! Vi drar till Häringe slott på onsdagen, så då är det ju bra om vi tar det innan! Är ni i krokarna på tisdagen? Vi bor i Librobäck/bakre Luthagen


     


    Plutten2010 Jag tar gärna ett av paraplyerna! Var bor du? Har du nåt ärende ner på stan i veckan kanske? Eller bor ni nånstans? haha! 


    Superbra det blev nu då! =) 


     

Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 juli-december