• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    Hej på er!

    "Signe surikat." *hjärtar lilla Signe* Kul att höra av dig, Bruttan!

    Villemoa: vecka 18 redan!
    (undrar fortfarande varför andras graviditetsveckor verkar gå så mycket fortare än mina... ) Men så skönt med sommarlov. *kramar*

    *kramar om Leksi* Hoppas verkligen att det har vänt nu.

    Fru Sy: (nu höll jag på att skriva ditt gamla nick igen! ) *håller tummarna för bra burkresultat* *vyssjar vovven till sömns * Skönt att det är nära till sommarlovet för dig med.

    Ninnis: hur går återhämtningen efter spa-besöket?

    Jag har drygt tre veckor kvar till semestern. Inte helt fel, det heller.

  • Fru E

    Säger god morgon och rusar till mclektionen *nervös*


    Idag är det frrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag med ähh det fanns ju ingen sol eller drink

  • Fru sy

    God morgon, eller trött morgon kanske man skall skriva...

    Vovven ville inte sova inatt heller, tror hon tycker att det har blivit varmt för hon är orolig så efter att vi varit ute med henne två gånger i natt så kommer grannen och knackar på vid halv 5, då hade våra får smitit Bara att klä på sig och ut och hämta dem hos grannen, där de stod utanför hennes fårs inhängnad. Sen var det in och sova en timme till innan klockan ringde. Med andra ord är jag trött idag, men det är fredag och kort dag så det ska nog gå bra.

  • Hvidbrud

    Här vaknade liten för typ hundrade gången kl halv fem. Då ville hon träna på att resa sig och på att gå... Så upp med mig... Fick precis sova en timme till. Tack! Det behövde jag! Hela kroppen skriker soooov!!! Men Esther skriker högre... Käns som jag åldras mer än jag gjort i hela mitt liv hittills. Men jag skyndar att inflika att hon är allt värt, varenda sömnlöst ögonblick! Nä nu ska vi ha gröt! Kraaaaaaaam!!

  • Ninnnis

    Oj, vilken natt Fru Sy! Skönt att det är fredag i alla fall. *håller tummarna för burkprovet*

    *hjärtar Bruttans lilla Signe Surikat*

    Leksi, vad skönt att du mår lite bättre nu. Hoppas du fick en trevlig kväll med din syster.

    Lycka till på mc-lektionen, EA!

    Blommis, någon idag?

    Villemoa, härligt med sommarlov om en vecka. Håll ut!

    Jag har inte semester förrän vecka 32, det är läääänge tills dess... Maken kommer inte att kunna ha någon sommarsemester eftersom han startar upp sin egen verksamhet, så jag har två veckor själv. Förhoppningsvis kan jag och lillasyster ta en sistaminutenresa någonstans.  Sen ska vi iofs till Grekland och fira svärmors 60-årsdag i september, så då får vi lite semester ihop.

    Spa:et (?) igår var härligt. Vi fick bla. handbehandling, skumpa, snittar och "egg experience", där man låg på en vibrerande madrass inne i ett guldägg med stjärnhimmel och avslappnande musik. En skön, men lite udda upplevelse...

  • Ninnnis

    I kväll kommer killarna hem för sista gången! Jag kommer dock inte att vara hemma när de kommer, eftersom jag ska till Småland och fira mormor som fyller 90 år imorgon. Men det står 20 röda rosor på bordet, och en flaska Veuve Clicquot är på kylning till söndag kväll när jag kommer hem...

  • Sonja68

     


    Hvidbrud skrev 2010-06-04 08:23:01 följande:
    Här vaknade liten för typ hundrade gången kl halv fem. Då ville hon träna på att resa sig och på att gå... Så upp med mig... Fick precis sova en timme till. Tack! Det behövde jag! Hela kroppen skriker soooov!!! Men Esther skriker högre... Käns som jag åldras mer än jag gjort i hela mitt liv hittills. Men jag skyndar att inflika att hon är allt värt, varenda sömnlöst ögonblick! Nä nu ska vi ha gröt! Kraaaaaaaam!!

    Åh vad jag känner igen det där Det var inte alls så länge sen, känns det som i alla fall. Har inte sovit ikapp riktigt ännu tror jag
    Och just att man riktigt känner hur man åldras... stora, blåa ICA-kassar under ögonen, risigt, okammat hår, trist, grå hy  osv.
    Men sen kommer man tillbaka, ge det nåt år eller två bara Och då strålar man ännu mer än förr

    Jösses vad ni skriver här, orkar inte kommentera alla, men jag läser och känner med er alla, det lovar jag ♥

    Surikat Signe ♥

    Håller tummar för mc-lektioner, burkprov, och våndas över smitande får som stör nattsömnen!

    Nu; lunch!

    KRAAAAAAAM!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...