• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Vi har haft en skön helg med skogspromenad, hundträning och mys. Igår avslutade jag med ett varmt bad i nya fina badkaret med skum, en öl, bra bok och regnet smattrande mot takfönstret, så mysigt!

  • Daa

    Låter finfint, Ninnis.


    Ninnnis skrev 2010-05-31 09:32:07 följande:
    Vi har haft en skön helg med skogspromenad, hundträning och mys. Igår avslutade jag med ett varmt bad i nya fina badkaret med skum, en öl, bra bok och regnet smattrande mot takfönstret, så mysigt!

    Vi har haft det ganska så fint i helgen. En annan var ju inte så social som man skulle velat vara i Storstan, men det är som det är. Och det gillar vi ju, så då är det lugnt.

    Kom till kursgården torsdag kväll, där en leverantör skulle bjuda på en "bit mat". Tjena. Fyra rätter senare var vi ganska så mätta & belåtna.

  • Fru E

    Ninnis-indianerna kom i lördags, hoppet dog i torsdags kväll så vi har hunnit vänja oss vid tanken. Nu är det uppehåll över sommaren och sedan får vi se.....


    Finns i bakgrunden hos er men smygläser lite lite till

  • Fru sy

    Hej alla goa tjejer!!

    Fick precis en stor pappkasse med retrotyger och påslakan från 70-talet från en jobbarkompis *så GLAD*

  • Fru sy

     


    Ninnnis skrev 2010-05-31 09:32:07 följande:
    Vi har haft en skön helg med skogspromenad, hundträning och mys. Igår avslutade jag med ett varmt bad i nya fina badkaret med skum, en öl, bra bok och regnet smattrande mot takfönstret, så mysigt!

    Låter så mysigt! Vill oxå ha badkar.

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-05-31 12:59:25 följande:
    Ninnis-indianerna kom i lördags, hoppet dog i torsdags kväll så vi har hunnit vänja oss vid tanken. Nu är det uppehåll över sommaren och sedan får vi se.....

    Näää...

    *kramar om hårt och hoppas på handhållning efter sommaren*

  • Ninnnis

     


    Fru sy skrev 2010-05-31 13:14:22 följande:
      Låter så mysigt! Vill oxå ha badkar.

    Vi har inte haft det i huset innan, nu inser jag hur mycket jag faktiskt har saknat det

  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-05-31 11:38:42 följande:
    Låter finfint, Ninnis. Vi har haft det ganska så fint i helgen. En annan var ju inte så social som man skulle velat vara i Storstan, men det är som det är. Och det gillar vi ju, så då är det lugnt. Kom till kursgården torsdag kväll, där en leverantör skulle bjuda på en "bit mat". Tjena. Fyra rätter senare var vi ganska så mätta & belåtna.

    Du menar att ni är sånadäringa typiska norrlänningar som helst sitter tysta för er själva och på sin höjd muttrar "jo" med jämna mellanrum?

    *helt fördomsfri*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...