• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Leksi

    Stor kram Fru E. Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag förstår att livet är skit för dig just nu. {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_frown}

  • Ninnnis

    EA gumman, skickar en stooor tröstkram här också. Fast jag går fortfarande inte med på att det är kört så länge indianerna inte har anfallit!

  • Hvidbrud

    Åh! Man ska INTE äta puzza med skaldjur på skanky pizzeria i västar hamnen... Aj aj aj min stackars mage. Örk pörk!

  • Sonja68

    Hej! Är något seg i kolan idag.


    Helt galet rolig kväll igår: tio totalt hämningslösar ryska tjejer och jag som åt, drack, drack, drack, åt igen, dansade, skrek, skrattade så jag har ont i magen idag.


    Vi hade vår månatliga klädbytarkväll. Alla tar med sig kläder som de är less på, som blivit för små (eller för stora) och så slänger vi allt i en stor hög på golvet. Alla river runt i högen och sätter igång och prova. Gillar man nåt tar man hem det. Alla hittar oftast något. Det som blir över (några grejer har ju gått runt ett par gånger) lämnar vi till Röda korset.


    Igår såg vi dessutom Eurovision, OCH så hade kvällens värdinna precis fått jobb, så vi firade extra mycket.


    Maken har åkt och jobba och lämnat en stackars bakis mamma att ta hand om dagens barnkalas. :-S Vet inte hur jag ska orka, men det måste gå antar jag.


    Ha en bra dag!


    *sveper en Treo och kavlar upp ärmarna och sätter igång att blåsa upp ballonger*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...