• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • andbeyond

    *skickar en kram till EA*


     


    Blommis, ja jälklar i min låda vad du var produktiv Har inte fått upp spaljén på balkongen ännu så har inte börjat plantera ordentligt. Samt att jag väntar på en solig dag så det är lite roligt att vara utomhus. Sen gör det inget om ekpollenet lugnar ned sig *snörvel*.


    Min regnjacka är TOKLILA, fick den när jag fyllde 13, då var den lite stor så jag skulle ha något att "växa i". Den är fortfarande liite bylsig.. men här slängs inget

  • passionsblomman

    Regnjacka? Här har varit kanonfint hela dagen och jag har varit i trädgården sedan 07.15 och kom precis in. *hungrig och ledbruten* Hallå, var är middagen, Va? Har ingen serverat...ååååh....tyyyyyyypiskt!

    Ha! Sambon ska göra stekt fläsk med löksås! *kollar in BT istället*

  • Hvidbrud

    Härligt! Här har det slutat regna och det lockar att gå ut. E är trött så hon ska sova. Frågan är om vi ska tandemsova i sängen eller ensamsömn i vagnen... Mätt och belåten.

  • passionsblomman

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-28 16:51:08 följande:
    Blommis: din trädgård kommer bli rena paradiset! Heja sambon!

    Nåja...men jag och sambon stod idag och sa iallafall att nu SYNS det åtminstone en rätt stor skillnad på vissa ställen, och det känns väldigt väldigt skönt, för my GOD vad mycket olika grejor det finns att ta tag i!

  • Leksi

    Åh, vilka tråkiga nyheter Fru E! Och OM det nu inte var indianerna som kom så lär vi inte få veta det förrän på måndag vad jag förstår. Fortsätter i alla fall hålla tummarna för att husförsäljningen ska gå bra. Kul med två nya intressenter!

    Ninnis - härligt att du mår bättre! Inget officiellt än angående makens jobb som du kan berätta?

    Shit pommes frites vad mycket du fått gjort idag Blommis! *imponerad* Kul att det börjar synas lite resultat. Klart att sambon ska stå för middagen då.

    Tråkigt med schlagerfestival utan Sverige imorgon!

    Oj, nu är det någon som är ledsen här. Återkommer...

  • Fru E

    snabbt inlägg innan sängen...


    Kört för denna gången till 99 %, tanten börjar som hon började förra månaden dvs med rött direkt så antar att hon blir elak inom en eller två dagar.
    Verkar inte spela någon roll om vi får många och topp ägg när inget vill fästa. LIte lätt uppgiven när vi nu bara har 2 poäng kvar att förbruka


    Gick på grillningen ändå eftersom alla tjejerna vet om det och underhöll mig lite


    Life sucks!


    Nu sängen, imorgon se glad ut och sälja in mina paprikor på en vårmarknad och sedan tillbringa helgen med svärmor som undrar när barnbarnet kommer eftersom vi köpt hus.


    Over and out från en lätt bitter Fru E som ser magar överallt på stan


     

  • Hvidbrud

    Åh, fru E!!! Åh! Åh! Åh! Fysatansbubblaninihelskottaförbövelensskit! Nä nä nä nä nä! Det var ju inte så det skulle gå ju! *håller om så länge som du behöver och så lite längre. Stryker dig över handen jag håller om.* Bra att du ville vara med vännerna! Sköt pm dig gumman! Kraaaaam!

  • Hvidbrud

    Leksi: ja, jätte tråkigt utan Sverige! Vad ska man då heja på? Danmark? Nä! Det föll mig inte i smaken. Belgien? Tyskland?

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...