• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

    Jag ska börja kolla för ÄL imorgonbitti och så får vi se när det slår om till glad gubbe.

    Annars har jag

    *pratat med idel olyckliga släktingar i telefon halva dan. (herregud, kan NÅN ha det bra och vara glad kan man ju ibland undra)

    *blivit uppringd av en miljard säljare på allt från tele2 till Eon (shit vad jag inte gillar de där "nu-ska-du-genast -fatta-nya-beslut-samtalen"!)

    *pratat med mamman till sonens bästis (de vi bodde hos under ivf.dagarna sist)

    *varit på banken och uträttat ärenden

    *klippt 1800m2 gräsmatta

    *skurit ner en Forsythia av risigaste slag-och samtidigt lyckats repa min bil med en gren som var längre än jag trodde.

    *rejält föryngringsbeskurit två syren-TRÄD får jag hellre säga än buskar. De är skitstora.

    *Planterat om Mårbackapelargoner till punschverandan, fixat minipetuniaampel till altanen, planterat blomlådorna med Margueriter och Röda Pelargoner, planterat Heliotroper och en uppstammad Solanum till trappen.

    Ja, och lite sådant...
    Jag SKET i att leta sniglar idag. Jag ville se på det jag gillar i min trädgård för en gångs skull...

    Nu är jag trött!

  • Ninnnis

    Blommis, shit vad produktiv du har varit! Inte konstigt att du blev trött

    EA gumman, vad är status idag? Klart att det inte är en axelryckning! Det måste vara en enorm påfrestning för både kropp och själ. Stor kram!

    Jag är på jobbet idag, känner mig frisk nu. Trots att det bara blev två dagars jobb den här veckan är det otroligt skönt att det är fredag!

  • Hvidbrud

    Kramar om EA! hoppas att det inte är indianerna! Förstår verkligen att det känns tungt. In under mantlen och hela lite sen kommer vi snart och drar ut dig igen. Tusen miljoner kramar och pussar!

  • Ninnnis

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-28 08:56:41 följande:
    Ninnis: vad händer i helgen då? Något kul?

    Nja, inget speciellt tror jag. Killarna kommer hem ikväll, så det blir väl fredagsmys, lördagsgrillning och söndagshundträning som vanligt Själv då?

  • Hvidbrud

    Härligt! Bara det att dina killar är hemma gör mig glad ! Vill göra tusen saker... Det kliar i mig för att komma ut och se och göra nya saker, men maken är lite långsam i valsen... Fika med kompis idag i alla fall!

  • Hvidbrud

    Fy vad det regnar! Det är en våt gåtur vi har idag! Har lust att investera i en fin regnkappa, om sommaren nu ska bli såhär kylig och våt...

  • Ninnnis

    Ja, usch vilket väder

    Fast jag kom just på att jag har en fin regnkappa från Zara med hjärtan på, den måste jag plocka fram!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...