• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

     


    andbeyond skrev 2010-05-27 17:42:52 följande:
    Syrran (som är 9 år äldre) brukade alltid avsluta lilla snigel med ett "SLURP" och en hand över huvudet så det kändes som man blev uppäten. Fruktansvärt läskigt men oj så roligt det var Menar på intet sätt att Blommis äter sniglar nu förresten..

  • Ninnnis

    Kul med visningarna, EA Hoppas budgivningen drar igång ordentligt.

    Daa, ha så kul i Sthlm! Eller "Fjollträsk", som det heter i norr

    Var är Blommis idag? Det var väl inte förrän på måndag ni skulle till kliniken? *förvirrad*

  • Ninnnis

    EA, det är väl inte så konstigt om det blir lite irriterat och kommer lite rosa med tanke på alla vaggisar och annat?

  • Fru E

    EGO igen-happ mer ljusrosa/rött så antar att det är början på tant Maken tar det med ro dvs är det meningen så är det meningen och är inte ledsen alls vilket är lite smått irriterande


    Ninnis-vi har inte blekt papper som Lambis utan de som är mer vitt/grå från Willys tex om du förstår vad jag menar


    Ännu en ny visning på onsdag då de som skulle titta en andra gång blev sjuka och de som skulle titta en andra gång imorgon med inte kunde. Däremot var det 2 helt nya par idag som verkade intresserade

  • Fru E

    Lämnar med stor säkerhet över stafettpinnen till Blommis och Ninnis vassegoda

  • Ninnnis

    Nej, EA, jag vägrar tro att det är tant förrän det är riktigt säkert! Jag är övertygad om att det kan komma både rosa och rött utan att det betyder något, med tanke på vaggisarna. *fortsätter febrilt hålla tummarna*

    Och vad kul att det kommer fler intressenter!

  • Fru E

    Nu väntar sängen, får se om jag kan få maken att förstå att det här tar hårt på mig istället för att bara rycka på axlarna.

    Ni får ha fredagsparty för mig med imorgon, är på möte hela dagen så ingen dator i synhåll. Fika med husägarna på kvällen och sedan ev till en av vännerna för att grilla med alla men får se om jag "orkar". Maken lär tycka att jag är "mesig" but thats life!


    Kram &

  • passionsblomman

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-27 11:06:08 följande:
    Sjöng lilla snigel för e och plötsligt fick låten en annan innebörd, när jag såg blommis gå på jagt, för mitt inre öga....

  • passionsblomman

    Ea!

    Åh vilken tråkig läsning!

    JAG förstår iallafall att detta inte är en axelryckning...ÄVEN om det "är naturens gång och vi ska vara glada att allvarligt skadade foster sorterasbort redan tidigt" och jadda jadda...

    Gud vad ledsen jag blir för er skull!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...