• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Daa, om du inboxar ditt mobilnummer så lovar jag att du ska bli både underhållen och underrättad

    Sonja, åh vad härligt! Vilken underbar tjej ni har {#lang_emotions_heart} *smälter*
    Iofs inte så konstigt med tanke på hennes fina mamma, men ändå

    EA, bra att du håller dig sysselsatt! Jag håller tummarna under tiden

  • Daa

    Åh! Fint. *springer iväg till inboxen*


    Ninnnis skrev 2010-05-27 12:07:48 följande:
    Daa, om du inboxar ditt mobilnummer så lovar jag att du ska bli både underhållen och underrättad
  • Sonja68

    Ninnis; gulle dig så snälla ord

    Daa; ha det så trevligt i Fjollträsk *duckar för ev flygande föremål från ev Fjollträskbor*

  • Fru E

    Sonja-vilken söt tjej ni har


    Lanovia-du gör rätt i att boka av allt idag och bara vara, ett måste ibland för att få krafter


    Ninnis-lova att inte gå till jobbet för tidigt


    Hvidis-grattis till en åkande svärmor


    Idag är det visning för ett nytt par och ett som tittar en andra gång, imorgon en visning för en tjej till som vill titta en gång till hoppas på bud snart så vi kan sätta inflyttningsdatum pronto

  • Sonja68

    Spännande Fru E, hoppas ni får ett BRA bud snart!

    Lanovia: Bara var du i lugn o ro. Vi behöver bara vara oftare för att orka

  • Daa

    Nu är det alldeles snart dags för oss att fara.

    Vill bara önska er en trevlig helg.

    (Fru E: jag håller tummarna. *kramar om*)

    Sonja: Tack. (tänkte nästan skriva Fjollträsk, men bangade i sista stund  )

  • andbeyond

    Som fjollträskbo med rötter i norrland måste jag ju hålla med om att namnet inte är helt out of the blue


    Daa, om det blir ensamt av någon anledning är det bara att höra av dig så fixar jag fram fika på balkongen


    Daa skrev 2010-05-27 11:31:37 följande:
      I bakgrunden hörs ett olycksbådande ackompanjemang...
    Syrran (som är 9 år äldre) brukade alltid avsluta lilla snigel med ett "SLURP" och en hand över huvudet så det kändes som man blev uppäten. Fruktansvärt läskigt men oj så roligt det var Menar på intet sätt att Blommis äter sniglar nu förresten..
  • Fru E

    Tillbaka efter köksritning nr 1, fasen vika fläskiga priser de tar hoppas på att vi kan få ner det med hjälp av våra kontakter. Ska scanna in förslaget och maila till vår insiderkälla och få en ny prisuppgift, smidigt.


    EGO-usch är lite nojjig nu vet inte om det är så att flytningarna ändrar färg lite grann, svårt att se när pappret inte är vitt men efter att ha utövat vaggistekniken så skymtade lite lite svagt rosa . Märker att jag är irriterad efter alla vaggisar (märks när man för in dem) men sen så brukar tanten börja så här usch och fy igen {#lang_emotions_cry}


    Det är 14 dagar sen ÄP och RD11, RD15 blir TD på måndag


    Hoppet sjönk drastiskt, kanske lika bra att testa och få det överstökat {#lang_emotions_undecided}


Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...