• Dolly84

    Vi som går powerwalks!

    Finns det några fler där ute som har som mål att gå powerwalks varje dag?
    Kan vi inte peppa varandra!? Jag försöker gå varje dag och har varit duktig nu i flera veckor, men vissa dagar saknar jag helt motivationen. Vi kanske kan skapa den tillsammans?

  • Svar på tråden Vi som går powerwalks!
  • TalisQualis

    Jag fick för mig idag att jag skulle börja, så jag gick faktiskt idag på förmiddagen och hoppas att motivationen skall hålla i sig! Jag är gärna med och peppar :)

  • Sanna2010

    Jag har hund så jag går powerwalkar varje dag! Försöker variera med olika rundor å så! Kämpa på tjejer!

  • mrsJR
    Sanna2010 skrev 2010-05-11 20:32:31 följande:
    Jag har hund så jag går powerwalkar varje dag! Försöker variera med olika rundor å så! Kämpa på tjejer!
    Här är en till hundägare som också går powerwalks varje morgon. Hunden gör att man inte slipper undan, han måste ju ändå ut en timme brukar vi gå, det är en av mina absoluta favoritstunder på dagen.
  • Sanna2010

    Jag håller med MrsJR!!! Jag går alltid före frukost
    vad har du för hund?

  • mrsJR

    Har en Cavalier King Charles spaniel. Han är i unghundsstadiet just nu så powerwalks är ett väldigt bra sätt för honom att göra av med all sprudlande energi  


     


    Vad har du för hund?

  • eigollet

    Jag är med! Man måste ut i skitvädret oxå för att känna hur duktig man varit efteråt. Så på med bra dojjer och kläder så kör vi!

  • Dolly84

    Är också med i hundgänget då ;) Har en golden retriever. Vi har ju alltid gått långpromenader, men innan har det varit mer i hans takt och vissa dagar bara med husse. Men nu kör vi på raskt och bara med mig. Jag har aldrig sett honom så trött hemma!

  • Sanna2010

     


    Dolly84 skrev 2010-05-11 21:11:35 följande:
    Är också med i hundgänget då ;) Har en golden retriever. Vi har ju alltid gått långpromenader, men innan har det varit mer i hans takt och vissa dagar bara med husse. Men nu kör vi på raskt och bara med mig. Jag har aldrig sett honom så trött hemma!

    Haha! Härligt! Om min Labbe inte får långpromenad i snabbt tempo på morgonen ligger han å gnäller sen... Så han har inga dåliga krav

  • Dolly84

     


    eigollet skrev 2010-05-11 21:11:06 följande:
    Jag är med! Man måste ut i skitvädret oxå för att känna hur duktig man varit efteråt. Så på med bra dojjer och kläder så kör vi!

    Det är i det dåliga vädret man känner sig extra duktig! Klarar man bara sig igenom det så är man på god väg tror jag

  • Dolly84

     


    Sanna2010 skrev 2010-05-11 21:12:55 följande:
      Haha! Härligt! Om min Labbe inte får långpromenad i snabbt tempo på morgonen ligger han å gnäller sen... Så han har inga dåliga krav

    Ja, gnällandet har jag också varit med om ett antal gånger! Min hund vänjer sig direkt vid vilken tid jag har gått, och börjar gnälla runt den tiden då. Så det är svårt att byta från förmiddags-långpromenad till eftermiddag

Svar på tråden Vi som går powerwalks!