• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Telis

Håller tummarna stenhårt för muggles ägg!!

• Telis

BS, Televinken sover jättebra och äter bara en gång per natt och det beror väl till en viss del på att han får ersättning, det sägs ju att dom blir mättare av det. Men till den allra största delen tror jag att det beror på att vi har haft en otrolig tur! (Hittills peppar, peppar!) Han har ju sovit väldigt bra ända från början så vi har inte behövt göra något alls. Och jag skulle definitivt aldrig använda mig av Anna Wahlgren efter att ha sett videon med hennes "buffning" på Youtube.

Men inte sjutton sitter jag uppe och dricker vin på kvällarna, här är det sänggång kl 21 som gäller. Eller jo, jag var ju på jobbet och drack champagne igår men då var jag hemma till halv åtta så jag gick ju och la mig i vanlig tid för det.

• Telis

Oupsie, ditt lilla lyllos! Om det är något jag saknar från tiden före Televinken så är det just att gå ut och äta. Och att kunna gå på bio när man vill.

• Hattis

Kramar om EA! F...n också.

Telis, nu har jag skickat ett bidrag till galleriet *gulp* Tack Oupsie

Idag ska jag testa citronkladdkakan och bjuda på den ikväll till bl a en person jag aldrig träffat tidigare. Ska bli spännande (att kolla på Eurovision känns ju mindre spännande nu). Nu iväg och träna så att jag kan ta många bitar!

• snaily

Stor KRAM till Fru E! Det är ju förjävligt, rent ut sagt!

Vet inte varför jag läser Aftonbladet egentligen, men om det är sant så är det ju hur sjukt som helst.
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7208995.ab

Nu ska jag ge mig ut många mil på vägarna för att jobba... filten och soffan lockar betydligt mer.

• viktualia

Fru E - kan inte annat än skicka en kram!!!!!!!!

BS - trollet sover inte alltid strålande, men min detaljrapportering om det är nog rätt eftersatt. Orkar liksom inte sucka över hans sovande eller inte sovande mer än ibland. Sedan är min sits annorlunda än din - för jag är rätt säker på att läget ändras när barn nr 2 dyker upp. Som det är nu så kan Trollet och jag fortsätta sova på förmiddagarna och gå upp vid nio - vilket kompenserar ev dålig nattsömn. Det finns ju inte något storasyskon som pockar på uppmärksamhet och som ska iväg. Och som Telis skrev så har väl även jag haft tur!

Tungt med sjukdomar! Stackars Iris och Puff!!!

• passionsblomman

snaily skrev 2010-05-29 15:08:23 följande:
    Stor KRAM till Fru E! Det är ju förjävligt, rent ut sagt! Vet inte varför jag läser Aftonbladet egentligen, men om det är sant så är det ju hur sjukt som helst.www.aftonbladet.se/nyheter/article7208995.ab Nu ska jag ge mig ut många mil på vägarna för att jobba... filten och soffan lockar betydligt mer.

Men shitalabama!

• Telis
    snaily skrev 2010-05-29 15:08:23 följande:
    Stor KRAM till Fru E! Det är ju förjävligt, rent ut sagt! Vet inte varför jag läser Aftonbladet egentligen, men om det är sant så är det ju hur sjukt som helst.www.aftonbladet.se/nyheter/article7208995.ab Nu ska jag ge mig ut många mil på vägarna för att jobba... filten och soffan lockar betydligt mer.
    snaily, helt sjukt! Lika sjukt som det här, också i Aftonbladet:
    www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7201230.ab

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen