• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Oupsie

    Jag följer också med på träffen . Maken och jag bestämde oss för att ta en liten minisemester till hufvudstaden. Ska bli kul att träffa er alla.


    Hattis, kom med du också!

  • nennesjuttioåtta

    nu – matjessill, potatis och gräddfil med gräslök. Ingen öl den här gången (hittade f ö en jättegod alkofri!) men vatten går väl bra det med.

  • Oupsie

    Telis, vad trist att du och Telvinken ska iväg på annat håll när det är trådträff, men din svärmor verkar vara en riktig höjdarsvärmor så det är ju klart att hon ska firas.


    BS, stacksrs Iris som är så sjuk. Skickar krya-på-dig-hälsningar{#lang_emotions_nalle}. Otäckt med bröstcancer.


    Sweetan, gå till doktorn, verkar inte bra att hosta så. Kul att se dig härinne. Och läskigt med din kompis sjukdom.

  • snaily

    Får man inte sätta upp partytält lite hur som helst som man vill i stans parker? Lösning på regnigt väder... Eller bara en stor presenning som vi turas om att hålla upp i hörnen. Ett tak av paraplyer kanske? Eller hörrni, lite regn har väl ingen dött av, ni har väl regnställ??!


    (Märks det att jag försöker propsa på att vi ska vara utomhus? )

  • Oupsie

    Snaily, om alla har med sig regnställ och stövlar kanske vi kan ge oss ut på hajk, eller något liknande tillsammans? Teambuilding{#lang_emotions_flower}

  • snaily

    Oupsie
    Ja! Är du lekledare då?
    Vad gör ni med vovven förresten, åker hon med på minisemestern?

  • Oupsie

    Snaily, hehe, jag är nog motsatsen till lekledare . Att leka lekar är inte riktigt min grej. Vår vovve får vara hos hundvakt, för vi flyger upp.

  • Oupsie

    Åh, jäkla skit. Hade kollat ut ett hotell och nu när vi skulle boka så var det fullt . Nåja, så går det när man aldrig kan bestämma sig. "Sista rummet bokades för 1 h och 14 minuter sedan". Tack för den, känns genast bättre när man inser att det hade funnits om vi bokade i går, eller i morse till och med...

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen