• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

    AM: Det där stället i hagaparken verkade juh himla trevligt! Har de ingen uteservering? Fast det är klart, de är väl kanske inte så sugna på att man dricker medhavdt bubbel!


    Ang dricka, så antingen delar jag gärna med någon/några.. Annars fixar jag nog med en halvflaska eller så...


    Nu ska jag rita/klippa ut lite fler tyg-kvadrater som vi ska ha med på 50års fest på lördag!

  • Lapinette

    MSW - 50-års festen är inte på Djurgården? För vi ska också på 50-års fest på lördag.

  • nennesjuttioåtta

    WOHO redan lunch! när skulle Muggles på ÄP? Jag fuldansar för henne också (så att alla äggen trillar ner i skålen)

  • snaily

    Oooo just det, Muggles ÄP! Hoppas det gått bra och att du fått ett riktigt skönt knarkrus, och så några ägg i korgen på det!

  • Oupsie

    Hello


     


    Ea, jag hoppas så innerligt att det bara är irriterade slemhinnor. Stor kraaam! Och jag tycker inte att det konstigt om du vill stanna hemma ikväll.


    Är det äggplock för Muggles idag? Då håller jag tummarna för att det blir många fina ägg .


    Snorkis, det låter jobbigt. Skönt att det är bra med dig och magen. Kram!

  • nennesjuttioåtta

    snorkis just det, vad tråkigt med jobbiga besked! Hoppas det ordnar upp sig! Skönt att läsa att du mår toppen som gravidis iaf!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen