• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

    jag har förstått det som att det är ganska säkert att Page kommer.

  • Telis

    nenne, asch, det var bara nån kommentar du gjorde häromdagen som fick mig att undra, jag har inte hört dig säga varken bu eller bä förut.

  • Telis

    Jag ville också helst ha en tjej förut men nu är jag ju förstås glad att det blev Televinken istället. Och blir det någon mer så vill jag definitivt ha en kille. Fast då blir det väl en tjej bara för det.

  • nennesjuttioåtta

    telis – vi tror ju att det är en tjej (inte bara pga AM ), men jag har öht svårt att se att det är ett barn vi ska få, jag har ju bara blivit tjock, typ.

  • snaily

    AM
    Eftersom du är hundallergisk (och kanske fler trådisar för den delen?) så känns det ju kanske inte så lämpligt alls att ta med honom, OM det nu skulle bli plan B vilket alla har full förståelse för om du eller maken inte vill! Annars lämnar jag honom i buren hos syrran och umgås med er några effektiva timmar! Men hoppas verkligen på finväder! Sitta bunden utanför en restaurang känns verkligen inte som hans grej , om ni träffat honom tror jag ni skulle förstå vad jag menar. Det är sitta max en meter från matte som gäller, heeela tiden. Om det inte finns barn i närheten förstås, då ska dessa gärna pussas ihjäl. Vilket är orsaken till att han alltsom oftast hålls kopplad eller sitter i mitt knä när vi är hemma hos folk.

  • Lapinette

    Jag har alltid velat ha en tjej men börjar faktiskt svänga i den frågan och det är nog lika bra för blir det Sydkorea så blir det till 90 % chans att det blir en kille.

  • Parnassia

    God morgon allihop! Gött med fredag!


    Här låg vi kvar i sängen till 9, H sov och E tittade på Bolibompa


     


    EA - jag hoppas innerligt att tanten tar vägen någon annanstans. Kram!


     


    Tråddaten sätter spår även hos mig som inte ska vara med. Inatt har jag drömt om er, Snaily var med och även en person till med samma yrke. Men ingen såg mig, jag var med men ändå inte, för jag ska ju inte vara där, hel knäppt.

  • Telis

    nenne, jag tänkte på det förut, att om ett år har du ett barn som kanske håller på att lära sig gå. Otroligt, och otroligt häftigt!

  • MSW

    Mugglan: Hejja äggen idag!!


     


    BS: Usch vad tråkigt med svärmor! Vet ni om det är godartad?*kram*


     


    Ni i tråden är verkligen härliga, och en stoor del av mitt sociala liv, fast jag har inte vågat prata så mycket om er, men iom tråddejten har jag börjat göra det! Känns mer som det är okey att ha internet-kompisar om man även träffat dem IRL! Så jag hänger nog inte heller med de sociala medierna riktigt!


    fortsätter på s. 309..
  • Telis

    Lappis, det blir alla gånger bra vilket som! Som nenne sa så finns det ju fördelar med bägge könen.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen