• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

    EA - instämmer med tidigare inlägg om du inte känner för att träffa människor, vara trevlig osv om du får ett minus så är det fullt förståeligt. Du ska göra precis som du känner och vill du bara lägga dig på soffan och dra en filt över dig GÖR DET! Själv avbokade eller undvek att boka flera saker som låg i samband med TD för att jag visste att då ville jag bara få vara själv.

  • nennesjuttioåtta

    Tinga – precis min tanke, att frysa in dina pajer istället för smulpaj (då ligger ju rabarbern direkt mot aluminiumet). 


    Snigeln – åh jobbhelg! Hoppas det blir en lugn helg!

  • nennesjuttioåtta

    åhååhåhååhåhåhå jag har så jävla tråkigt


     

  • fru AM

    Fredag!


    Håller på och försöker räkna efter hur många vi blir på trådträffen. Är det någon som har koll på om detta är en korrekt lista nu:


    Lappis
    Tinga
    Snaily
    Fru E
    Am
    Bs
    Koko
    Cicci
    Ore
    Mugglan
    MSW


    Vickan


    Nenne


    Porchez


    Frejis


    -----
    Ev Oupsie

  • MSW

    Ah, EA!! Inget rött! Fan vilken skit!!


    Läste bara sporadiskt igår, då vi hade lite fest med klassen eftersom vi var färdiga med terminen nu!! Nu tänkte jag läsa ikapp, men det verkar vara en del...

  • snaily

    AM - jag tycker listan ser bra ut, i alla fall är ju jag med där.
    Jag tar inte med mig några barn, däremot tänkte jag ta med mig Korven om vi kan vara ute, hoppas hoppas hoppas, annars kan jag inte vara med så länge för han kan inte vara ensam hela dagen.

  • snaily

    AM
    Lät som Hattis kanske var lite sugen också?
    Och kanske Page, fast det var ett tag sen hon sa det, och väldigt kanske kanske.

  • fru AM

    Snaily: Hoppas verkligen vi kan vara ute då för Korven kan ju inte vara inne på Haga Forum. Men där kan han nog i alla fall sitta utanför och vänta och man kan gå o hälsa på honom ibland. Hemma hos mig blir det lite problematiskt eftersom jag är allergisk mot hundar. I och för sig är han väl inte så stor och hårig - får fundera på det.


    Så ev Hattis och Page också alltså


    Lappis
    Tinga
    Snaily
    Fru E
    Am
    Bs
    Koko
    Cicci
    Ore
    Mugglan
    MSW


    Vickan


    Nenne


    Porchez


    Frejis


    ------------


    Ev Oupsie, Hattis, Page

  • fru AM

    Nu har jag funderat klart, Snaily. Är Korven relativt väluppfostrad och inte hoppar i soffor o dyl och kanske kan ligga på en liten filt någonstans så kan han ju vara hemma hos mig. Får Livia leka lite med honom dessutom så går det ännu bättre


    Allt detta förutsatt att maken ger sitt godkännande till vår våning som plan B. Planerar att fråga honom i helgen när han är go' och gla' och ledig

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen