• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • BrudSommar2006

    PB, ja jag är ju nästan säker på att jag satt rötterna nedåt...


    Vickan, om det varit lökar ändå...

  • Oupsie

    BS, grillat? Med olika sallader och lite bröd till?


    Nu måste jag nog göra lite nytta, ha det så bra allihopa

  • pirr!

    Funderade just på användningsområdet för "toåå". Är det dialektalt eller bara allmänt lök-tugg?

  • passionsblomman

     


    pirr! skrev 2010-05-25 15:16:40 följande:
    Funderade just på användningsområdet för "toåå". Är det dialektalt eller bara allmänt lök-tugg?

    Det är PB-paltar-på-bland-tangenterna-som-vanligt-tugg...

    Jag är bättre med kniv i näven än vid tangentbord!

  • Oupsie

    Åh, nu kom jag på en sak som jag glömt MSW, vad skönt med ett bra provresultat, men vad konstigt att det går så upp och ner. Hoppas att det stabiliseras sig nu .


     

  • BrudSommar2006

    Om man ska grilla får man väl satsa på något som går att göra i ugnen vid hällregn. Kanske får det bli så.

  • nennesjuttioåtta

    PB, fast jag håller kvar i toppen på löken till sist.


    Men, vadå, då har jag ju vänt upp och ned på fler om det är det vita som är rötter. Eller jag vet inte, kan du inte komma hit och hjäääääälpa miiiiig!?!?! Du ska ju ändå uppöver nästa vecka,d et är inte så himla långt till.

  • nennesjuttioåtta

    och inte så lätt att sätta den lika djupt som i kruka när de kom i en påse med jord. Allt var jordigt, så jag chansade och kände mig skitsmart och grönfingrad. My ass! 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen