• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • snaily

    FruE
    Bara för att vi passerat åldergränsen och därmed erbjuds det - vet inte om det ens är möjligt att göra det privat här i länet.
    20 grader, ok, bylsiga men luftiga tröjor då

  • porchez

    Tack Fru E och ni andra som fortfarande håller tummarna åt mig, det är ju faktiskt två dar kvar den här veckan!

  • start september

    Tittar lite ut ur min självömkan och inser att jag inte kommenterat något alls på ett bra tag.

    Hej Pirr! Kul att se dig! Tvååriga tjejer är ett släkte för sig. Lergigan finns även som Comp, den belv jag inte dåsig av.

    Muggles, det var väl verkligen värt att fira! Spännande! Håller tummarna för att lika många vill komma ut!

    Fru E, hoppas verkligen det ska gå vägen nu. Det  är klurigt med jobbsammanhang när man inte vill att alla ska veta. 

    PB, är det dags för dig nu snart också?

    Tinga, låter väl ändå bra med en samlad bedömning, även om jag förstår om ni inte vågar hoppas för mycket. Det låter väldigt bra att du har någon att prata med, er situation måste vara jättejobbig.  

    Porchez, hålller tummarna för dig och nya jobbet också.

    Usch för sjuka småttingar, hoppas det ordnar sig snabbt för alla.  

  • Ore

    September: Skickar många kramar åt ditt håll...


    Pirr: Vet inte om du minns mig, men jag var ganska ny i tråden och var med och fikade på Världskulturmuséet Grattis till lill-Pirren i magen, trist med illamående dock...


    Fru E: Härligt med många intresserade par, och rejält tillskott i frysen


    Cicci: Usch med Borelia. Tur att det upptäcktes dock! Det kan ju annars vara litet lurigt. Hade ni sett fästingen, så att ni hade koll på vad det kunde vara?


    AM: Härligt att ha nått storleksmålet!


    Tinga: Har den samlade läkarexpertisen sagt något nytt.


    Mugglan: Härligt att de såg så pass många blåsor!


    Telis: Skönt att det gick bra med Televinken i kollektivtrafiken.


    Hinner nog inte med så mycket mer, men jäklar i min låda vad jag hunnit mycket idag. Lagat barnmat på fm, varit i stan och handlat en hel hög med sommarkläder till lillkillen, handlat växter till balkongen som jag även har planterat, kollat på tapeter (evighetsprojekt). Nu ska jag ignorera diskberget som jag inte har hunnit med, och gå och lägga mig.

  • Ore

    Måste förresten ha ett egoinlägg till. Min lillkille har börjat dissa att bli ammad. Hmmmppphhh... Jag hade gärna varit med och bestämt litet mer när vi skulle sluta med det. Men icke... 


    Jaja, det är ju inte ett stort problem, egentligen. Men litet knepigt känns det...


     

  • Hattis

    Hej alla, har inte hunnit läsa ikapp riktigt men har sett att Pirr återkommit till tråden, kul och grattis från en gammal smygläsare.

    Jobbigt med sjuka barn Cicci, jag tycker även utan sjuka barn som vaknar om nätterna att det börjar bli väl kvavt och varmt och ljust för att sova. Tror att jag sitter för mycket och att det inte räcker med att träna en till två gånger i veckan för att min byråkratrumpa ska bli fit och byråkrathuvudet sömnigt på riktigt. Godnattkram till alla

  • Hattis

    Jo Porchez, den feta tanten har ju inte sjungit förrän du fått ngt dystert besked. Håller tummarna fortfarande!

  • MSW

    Godmorgon! Cicci: jobbigt med sjuka barn.. Hoppas att sommaren kan hjälpa lite på traven, så ni får vara lite friskare!

  • MSW

    Pirr: stort grattis till Lill-pirret! Litet smolk ibägaren är juh illamåendet dock!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen