• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • BrudSommar2006

    Jag har letat men inte fattat varför Koko ville att sidan skulle fyllas.


    Där var ju AM också, ja tänk om hon är gravid!


    Och så dags för ett äpple känner jag{#lang_emotions_apple}.

  • passionsblomman

    Tjohoooooo, min son blev tvåmålsskytt den här matchen och de vann med ÅTTA-två!!!

    "Mamma, nu har jag visat att jag kan nå´t" sa han när vi gick hem.
    Just precis! För det är nämligen så, att är man själv två år yngre än alla andra och dessutom ny i laget, så får man lov att visa det-att man kan nå´t alltså, innan de litar på en så man får lite mer passningar och så.
    Så det var precis vad som behövdes. Nu har han avancerat i laget så han räknas lite mer och inte bara är minst.

    Nu badar han badkar och sen ska vi dricka varm choklad och seger-fika.

  • fru AM

    Nähörrni - jag är INTE gravid. Ville bara säga det.


    Det som händer är energislukande saker. Man inte ett dugg spännande för utomstående.


    Hej så länge, trevlig helg. Är just nu mitt uppe i storbak inför Hektors gigantiska tårtkalas.

  • Lapinette

    AM - jag gissar på jobb! Och hoppas att det som tar energi är positivt. Vi har saknat dig här inne!

  • Lapinette

    Sen undrar jag varför det finns tusen olika recept på chokladmousse?!

  • passionsblomman

    AM, jag glömde helt att spekulera i dina förehavanden under matchen, det var alldeles för spännande! Men jag hoppas att din energi räcker till det den behöver och att du mår bra.

  • Lapinette

    Jösses, har haft familj med 1,5 åring på middag och makens designlampa à 5 000 kronor åkte i golvet och i tusen bitar. Skiter i lampan, var mest orolig för barnet och parkettgolvet. Men lite tomt är det utan lampan ... som var snygg men som vi aldrig tände.

    Hann aldrig prata med föräldrarna då lillskruttan sprang omkring och drog ut alla lådor och vägrade sova. Så nu undrar vi fortfarande hur de mår och vad de gör. Oj, oj, är det så här att ha barn?! Tror vi allihop kunde sova men det ville inte hon.

    Ser ut som jag kommer i säng innan midnatt. Helt otroligt att jag inte klarar av det i veckan men en lördag lyckas jag!

  • Ore

    Lappis: Jag tror inte det är så jämt... Snarare att lillskruttan tyckte det var så spännande att vara på ett nytt ställe, att hon förträngde sovbehovet och till slut blev övertrött. Hade hon varit hemma och allt varit som vanligt så hade hon nog somnat helt som vanligt.


    AM: Är också ruskigt nyfiken, men skickar en stor varm KRAM och hoppas att det är något positivt som är energikrävande för dig


    Skönt att Conny är piggare, och att det inte var hjärnskakning. 


    Hoppas att även snailys man kryar på sig snart. Inte minst inför långhelgen


    PB: Härligt att sonen gjorde succé i matchen!


    Hmm, vad var det mer...?

  • Ore

    Ego: Letar duschväggar. Fasen vad svårt. Måste nog uppsöka ett försäljningsställe snarast. Inte alltid bra att ändra sig... Den planen jag hade från början gör att jag placerat golvbrunnen på ett visst ställe. Och nu har jag alltså ändrat mig, och då är den väldigt opraktist placerad, men ordentligt ingjuten i bottenplattan

  • viktualia

    AM - ja gissade genast på jobb...


    Ego - gårdagens partaj var en NJUUUUTNING och Trollet mådde prima hos barnvakterna som gärna ställer upp igen *svävar*

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen