• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

     


    nennesjuttioåtta skrev 2010-05-05 15:13:59 följande:
    trippel-IVFare!   

    IGEN! Inom ett par månader!
    Synd bara att två av oss kör på repris. Det hade hellre fått vara tre helt nya.
    Nåja, NÅN av oss borde väl kunna få plussa kan man väl hoppas åtminstone.

  • nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2010-05-05 15:22:07 följande:
      IGEN! Inom ett par månader!Synd bara att två av oss kör på repris. Det hade hellre fått vara tre helt nya.Nåja, NÅN av oss borde väl kunna få plussa kan man väl hoppas åtminstone.
    eller helst ingen alls, gillar inte såna här trender. Klart ni alla ska plussa! 
  • Fru E

    Kan man inte få komma något annat än först i den här rundan med gillar inte att vara först i kön.......


    Mugglan-om du vet var vi bor nu så kan du söka där, men eftersom man söker på kommunen så får du upp vårt hus ändå än är den inte uppe

  • passionsblomman

    EA, nä du är nog först. Ingen tant här än så jag får vackert vänta tills den feta ladyn i rött sjungit.
    Du får hålla dig i halmstråt att du har så jäkla bra siffror istället, med alla de där höga procenten. (nej jag vet, det går ju inte att lägga ihop chanserna men det är därför jag skriver halmstrå) Mitt får vara att embryot ju var ett "snyggt ett" och att det kan gå att tina det.
    Mugglans får väl vara att hon relativt nyligen ändå visat sig kunna plussa.
    Eller vad för strån vi nu kan gripa i och tvinna till rep så vi inte slår ihjäl oss.

  • viktualia

    pling!


    Lappis - nog för at jag är överförtjust i att prata om mig själv... men det där lät utmattande. Skönt att det kändes bra!


    Snorkis - om du inte förlikar dig med dina gravkilon, så kan du ju vända det till energi att bli av med dem sen också!!

  • BrudSommar2006

    Hej, jag vill bara säga att ha hand om två småbarn själv är ett helsike och helt omänskligt. Jag säger upp mig. Om det mot förmodan inte går tror jag att jag går och dör.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen