• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • BrudSommar2006

    Lapinette, neeeh, inget house här. Gillade din nostalgivecka.

  • BrudSommar2006

    Kungsörnens hallonkaka är ett oprövat kort, ska inhandlas!

  • Lapinette

    Nej, nu ska jag bege mig till Centralen och ta tåget. Ha en riktigt skön Valborg!

  • nennesjuttioåtta

    här är det Hellsongs och jag är lite groggy efter en tupplur på terassen i solskenet. 

  • Ore

    Mugglan: Nix, 12:53 kommer tåget in, enligt tidtabellen. Det är som sagt ett låångsamt tåg, men eftersom jag inte åker riktigt lika långt så kapas totaltiden med 1,5 h jämfört med om jag hade åkt från Gbg... Så då blev jag litet sparsam/snål.


    Maken tyckte för övrigt att det var väldigt dyrt att åka tåg, och att jag skulle tagit bilen. Jo, tjena. Lantis i stan med bil, försöka hitta parkering centralt. Nej, så traumatiskt ska vi inte ha det...

  • Parnassia

    Lappis - kycklingen med honung och balsamico lät god! Vill du dela med dig av recept? BS - jag har förstått att ni har jobbiga kvällar. Vi hade det en period med E också och jag hoppas att H:s skrik är en mycket kort "fas", än så länge har det bara varit två kvällar typ. Och det känns som att det får gärna räcka så. Vi har gett henne sempers magdroppar nu. Har någon några erfarenheter av dem??

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen