• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • viktualia

    poppar till Lappis länk från fejjan. äter äpple efter en lunch bestående av färdig matlåda lagad i helgen som gick och ammar Trollet - schysst kombi!

  • Lapinette

    Låter som en schysst kombi Vickan ! Har poppat hela morgonen och ska nu äta en omelett innan jag packar ihop och drar ut från stan.

  • Ore

    Kan intyga att citronkladdkaka är MUMSIGT, så alla skeptiker borde verkligen prova. Själv funderar jag på om det inte vore gott med hallongrädde till?


    Är också bortbjuden ikväll, vi ska till sväronen Brukar bli god mat där...


    Mugglan: Om du kan tänka dig att vänta i åtta minuter på att mitt snigeltåg kommer in så kan vi ta sällskap till picknicken


    Vart ska vi vara förresten? Och vad är reservplanen ifall det regnar? Vilket det givetvis INTE ska göra...

  • muggles

    Ore: aha var det 12:50 du kom in? Jag trodde det var 11:50, annars hade jag föreslagit att vi ses vid Centralen.

  • Telis

    BS, hahaha, fresta mig inte, då kanske jag gör dom där gurkorna bara för att bevisa för dig hur goda dom är.


    BS igen, i eftermiddag blir det faktiskt Kungsörnens hallonkaka gjord på pulver och vatten här. Dels för att den är jättegod och dels för att jag inte orkar gå och handla till något mer avancerat nu när vi får besök för åttiofjärde gången på två veckor. Ikväll blir det "sunda tacos med hemmagjord tacokrydda" från den där matkassen vi prenumererar på.


    Vi kan kanske försöka hitta en dag när AM kan också, vi har pratat om att hon ska komma hit? Övriga är förstås också välkomna!

  • BrudSommar2006

    Det vore roligt om vi lyckades fånga AM också. Hon var för busy både för att dyka upp här och hos Koko. Eller ja, jag vet ju inte om hon var upptagen förstås men bara Cicci och Koko anmälde sig som frivilliga.

  • Lapinette

    Humlan ligger väl mest centralt till för picnic. Får man dricka skumpa där? AM borde väl ha koll, det är väl hennes park?!

  • BrudSommar2006

    Nu har jag också poppat till Lapinettes länk på FB men förra veckan var det China in your hand och annat trevligt, det här var inget för mig faktiskt.

  • Lapinette

    BS - detta är det mest underbara att dansa till dvs housemusic!!! Levde med en karl i 7 år som sysslade med sådan musik. Nå väl, i förra veckan var det mer 80-tals början av 90-tals nostalgi här inne.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen