• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Tinga

    Äsch, jag skulle precis boka, men jag har inte min mojäng för säkra internetbetalningar med mig, så det får vänta tills ikväll. Men jag kommer! Ska bli så himla skojigt att få träffa flera av er IRL.

  • nennesjuttioåtta

    Tinga – naaeee men jag fyller år runt den tiden och så brukar det ju vara student och så och det brukar vara riktigt fint väder då innan det sen blir minusgrader igen framåt midsommar.

  • Tinga

     


    Fru E skrev 2010-04-28 09:44:34 följande:
    Vad är skillnad på sov och liggplats

    Gå ett steg längre i bokningen så kan du läsa mer om skillnaden. Komforten är lite högre i sovplats och man är färre i varje kupé.

  • Blivande fru L

    Vickan - Har själv ingen erfarenhet av minipiller men vet att en del får småblödningar i flera månader tills slemhinnan i livmodern tunnats ut. Efter det brukar många vara nästan eller helt blödningsfria. Hormonspiral funkar i princip på samma sätt, dvs slemhinnan blir tunn. Det kan vara smart att börja med minipiller medan man ammar och innan mensen kommit tillbaka. Då har inte slemhinnan hunnit växa till sig och man minimerar risken för långvarigt blödningstrassel. Lycka till! {#lang_emotions_flower}

    Här kan du läsa mera om du vill: http://preventivmedel.nu/preventivmedel/minipiller/

  • Fru E

    Tinga-är det inte bara en kod man har jag har kod till båda mina kort.....


    MSW-klart du ska med!!

  • Lapinette

    Är man inte 6 personer i en liggvagn och enbart två i en sovvagn? Åkte massor med tåg förut men nu har jag inte åkt tåg sen ... jag minns inte när?!

  • nennesjuttioåtta

    Sweetie – just det 10000 dollares, 2 för 1, shit pommes frites.  Tycker det är fantastiskt med lillskruttans tvåspråkighet, så himla gulligt! 


    EA – nej, jag har inte fått någon inbjudan. Vet inte hur länge jag ska avvakta heller... :-s


     

  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-04-28 09:52:49 följande:
    Är man inte 6 personer i en liggvagn och enbart två i en sovvagn? Åkte massor med tåg förut men nu har jag inte åkt tåg sen ... jag minns inte när?!
    så är det iaf på nattåget norrut, att liggvagnen är 6 slafer, tre på varje sida och så får man dela med vilket boskap som helst. Sovvagn är högre standard och för två. Så då kan ni ju dela.
  • nennesjuttioåtta

    ja, ska jag åka ner så ska jag boka nattåget hem så jag inte missar något.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen