• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Tinga

    Nenne - hur länge tänker du hålla den 12:e öppet? Jag vill ju se din fina mage live.

  • fru AM

    Då bestämmer vi picknick till den 12 juni! Trevligt!!!


     


    Godmorgon förresten. Har varit uppe sedan 5 (vaken sedan 3.30) så jag är lite snurrig. Det är ljuvligt att ha barn.


    Ge mig kaffe annars svimmar jag
  • Lapinette

    F'n, vad skoj!!! Champagne i gröngräset ... för det FÅR BARA INTE REGNA!

  • Lapinette

    Oj glömde kommentera.

    Cicci - så klart du är gravid!

    nenne - vad då har inte ni rosa elefanter jämnt i ert förhållande??!! Och så hoppelihoppas jag att du inte blir bjuden på bröllopet för jag vill att du kommer ned till Stockholm ... (ego, ego, ego).

    Och sen jösses, hade 3 meddelanden i min inbox på FB igår när jag låg och läste i sängen (brukar kolla av FB innan jag ska sova). Ett var faktiskt inte från nån av er utan från en väninna som tackade ja till festen! Så nu är vi 3 (inkl. maken och mig). Ha, ha!

  • Lapinette

    Glömde ...

    Tinga - jaaaah, kommer du också upp till Sthlm för champagne!

    Fru E ... du oxå? Och när är det dags för nästa omgång?

  • Lapinette

    Går in på FL varje dag för att kolla om en trådkompis där har inboxat mig. De har gjort sin typ 6-7 IVF och hon blev gravid ... igen för hon har flera missfall bakom sig. De skulle på VUL på Huddinge i förra veckan och jag undrar så hur det har gått. När hon inte hör av sig blir jag bara mer och mer orolig att det inte gått vägen denna gång heller .

  • Fru E

    Tinga-åh då ska jag kolla med!!! Kanske kan få med oss Mrs B med *hoho*


    Nenne, Lappis-Ö har som standard att köra korta metoden om man inte har några större problem så det blir det. OM tanten kommer första veckan i maj eller så så är jag nöjd tidsmässigt. Annars krockat det lite för mycket med resan etc.......än inga spår men lite tidigt om jag hade ÄL i början av förra veckan när jag var hos gyn.....


     

  • nennesjuttioåtta

    Åh, vad roiigt om så många kan komma då! AAARGH!!! jag vill, jag vill! Men bröllop är också kul... Och klart det är bra väder, det brukar det vara då (jag har koll).

  • Fru E

    Tinga-nattåg som i 23.03 och sedan hem 19.10 eller nu blir jag ännu mer sugen

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen