• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Im yours

    Heloise; WOW-felling, o eldstaden i badrummet ohlalalala. Kan bli svårt att få ut mig därifrån, haha.

  • Heloise
    Im yours skrev 2010-05-16 21:44:42 följande:
    Heloise; WOW-felling, o eldstaden i badrummet ohlalalala. Kan bli svårt att få ut mig därifrån, haha.
    Ja jag vet, jag skulle aldrig lämna toaletten!
  • Aleta

    Vilket hus Heloise! Jag tyckte bara att det var synd att allt var så vitt. Bara barnrummen hade lite färg.


    Härligt med nya kläder Sonja, även om det svider i plånboken.

  • Sonja68

    Igår morse hade jag ont i skallen, men kl 8:50 invigde jag min nya löparoutfit. Efter 200 meter höll jag på att dööööööö.
    Snacka om att man har URUSEL kondis!! Det är rent skamligt
    Men jag tillät mig att hämta andan mellan varven, promenerade där det var som blötast, hoppade o kryssade mellan pölarna. Större delen av rundan joggade jag i alla fall. Hej å hå, hur ska detta gå?
    Blir det nånsin lättare månne?

    Vi har haft så himla varmt i helgen, varmast i landet hörde jag! +25 i skuggan (+28 i Haparanda) och stekande sol.
    Igår samlades vi med vänner hos oss och grillade, ungarna i kvarteret hade vattenkrig och sprang omkring i bikini.

    Imorse var dock lillskruttan hängig och kräktes upp frukosten. Så hon är hemma med pappa idag.

    Leksi: stor kram! Det du känner är inget att skämmas för, vi är rätt många som känt så efter förlossningen. Det är en jätteomställning och tar tid att komma in i den nya lunken med bebis och allt vad det innebär. Man är lycklig och älskar sitt barn vanvettigt, men man är så trött och har ont överallt och man gråter, gråter, gråter...
    Inte för att det hjälper dig just nu, men det är faktiskt sant: Det BLIR lättare... ge det lite tid. KRAM!!!

  • dfk

    Sonja, Hejja dig!! Det kommer att bli lättare att springa tror jag när du bara har blivit lite varm i kläderna, bra kämpat!


    Heloise, vilket hus!!! Jättewow!


    Aleta, odrägliga häst!! men säkert väldigt go också...


    Nu ska jag ut i solen{#lang_emotions_cool}


    kraaaam

  • Soldemor

     


    Kjell Präst skrev 2010-05-16 06:13:38 följande:
      Vilken tur att jag slutade läsa så att jag inte såg något om konfirmander och rockmässa!

    Ja. det var ju precis det jag tänkte på¨...{#lang_emotions_tongue_out}

  • Soldemor

    Naturligtvis är vi i den södra delen av landet INTE PÅ NÅGOT SÄTT alls avundsjuka på den norra delen av vårt land, inte alls! Det är ju hur mysigt som helst med 7-10 plusgrader och regn. Det blir ju så grönt och fint! Då kan man ju åtminstone ana någonstans att vi befinner oss i mitten av maj.

    Idag har jag besiktigat bilen oc fick en totalt onödig 2:a för ett slappt bälte på förarsidan. Har vetat om det sen servicen för typ en månad sen, men inte fått tummarna loss att boka verkstad. Jag gjorde det i morse, till slut. Får väl leva med den där förargliga siffran en vecka.

    Det kändes som stor succe med konfirmandernas återträff igår, innan kvällen var slut hade hälften av de närvarande anmält sig till den ungdomgrupp vi skall starta i höst, yes!

    I kväll blir det ett roligt spinningpass, nu kanske jag skall greppa dammsugaren, kianske...

  • Im yours

    Hahaha ....... delar med mig av sann visdom. Med åren ökar vi kvinnor i vikt pga att vi
    tar emot så mycket information och visdom.Tillslut är huvudet fullt och
    då tar resten av kroppen över. Vi är inte tjocka och feta, vi är enormt
    kultiverade, utbildade och glada. Så med start i dag: När jag tittar i
    spegeln och ser min stora röv..., sägerjag bara: Herre jävlar så smart
    jag är :)


    Nu ska tant Liz sova, godnatt!

Svar på tråden Tantvarning del 8