• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Soldemor

     


    MittiPrickBrud skrev 2010-04-28 19:31:30 följande:
    Solde, imponerande!Du såg lugn och fin ut, trots närvaro av söt-Rickard och allt!Och till finalen kom du, bra jobbat!Den där Svante var lite för snabb bara.Hade inte föreställt mig dig riktigt så. Men skånskan satt ju där den skulle Kram!

    *tittar in lite försiktigt*

    Svante ja, han fick ju så lätta frågor!

  • Im yours

    Solde; Applåder och visslingar, vad jätteduktig du är. Och så hade du en så fin katt-tröja på dig. Du är veckans stjärna{#lang_emotions_cool}

  • Heloise
    Kjell Präst skrev 2010-04-28 21:18:58 följande:
    "Vem vet mest" kan ses på SVT Play, för den som missade programmet.
    Svt play on the way, för mig som jobbar sen och just kom hem!

    Jag har inte läst för jag vill inte veta hur det gick för dig solde, däremot vet jag vad du heter

  • Aleta

    Svt Play rules!


    Heja Soldeeeee! Du var jättebra, så kul det var att sitta och heja på dig!

  • Heloise

    Åh vad du var duktig Solde, och söt som socker! Härlig dialekt oxå! Det var jättekul att hejja på dig, jag och missarna höll alla tassar och tummar!

  • Sonja68

    Solde: Vad duktig du var! Och din breda charmiga skånska var härlig Nästan så att en norrlänning från norraste norr hade svårt att förstå ibland. Har dock flera kusiner och faster och farbror i Helsingborg, så jag är lite van i alla fall
    Och så himla söt du är!! Jag hade föreställt dig med mörk,varmröd, rak page, med inslag av svarta slingor, svarta glasögon, och stor och fryntlig.
    Och så var du blond och lockig och inte alls speciellt stor!!

    Du kan vara stolt över din medverkan, du gjorde verkligen bra ifrån dig. Håller med om att Svante fick ett gäng lätta frågor, verkligen.

Svar på tråden Tantvarning del 8