• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

    Fru E...
    lilla gumman, kramar i massor!!!
    Önskar det fanns något vi kunde göra för dig, känns så futtigt att bara skriva...
    Tårarna bara sprutar just nu, fan fan fan rent ut sagt!
    Men jag tänker fortsätta hålla tummarna tills nån av de små eskimåerna har bitit sig fast hos dig! Och om ett par dagar så kommer vi med traktorn och drar upp dig ur depp-diket! Du får bara vara där en stund, sen får du bara slira dit lite så du orkar vidare på din resa!! Kramar dig igen och stryker försiktigt över kinden.... 

  • Fjällbruttan

    Villemoa, ryser när jag läser om ditt illamående, har mitt eget i färskt minne...uuurrrkkk...
    Tror som du att det säkert lugnat ner sig lite för att du slipper stressa, hoppas att du får bukt med det med medicinerna!
    Och jisses vad tidigt kallade ni blir till RUL, vi fick vår kallelse två veckor innan... förstår att det känns konstigt!
    Men jag vägrara tro på nåt annat än att det ska gå bra för dig denna gång

  • Fjällbruttan

    Blomman, kul att höra att du är så glad

    Vet du, inatt höll vi på att bli grannar för jag och maken tittade på ett hus som låg bredvid ditt, jag såg det rosa sagoslottet rakt över en liten äng som låg mellan oss.. och så såg man havet också... men det var ett så litet hus vi tittade på så hönshuset var större
    Skönt att höra att sagoslottet är hemma, och att du har egen bil nu, det gör så mycket för friheten

    Kram

  • Fjällbruttan

    Kram till er alla andra som jag vet att jag tänkt på men som jag inte minns vad jag skulle skriva, är så förbannat disträ just nu så i morse satt jag vid köksbordet och grinade för nu vill jag inte vara med längre... står inte ut ett par veckor till känns det som!! Dessutom har jag fått mitt livs (nu viskar jag generat.. scrolla om ni är känsliga) första hemmorojd...Jävla satans helvetes järntabletter.....
    Så nu tröstäter jag lakrits!

    Så nä Lanovia, jag kommer ALDRIG att skratta ÅT dig, men med dig, för jag är inte ett dugg bättre själv med trötthet, känslighet osv.. men det är skönt att kunna skratta igenkännande, för då känner man sig inte lika ensam...

  • Villemoa

    Förra gången blev vi kallade till RUL tidigt också, går undan via vårt mvc känns det som. Känns så långt bort till RUL och ännu längre till tillväxt-ul som vi ju också fick tid till. Men de kanske tycker att det är lika bra.


    Fjällbruttan skrev 2010-03-26 16:07:16 följande:
    Villemoa, ryser när jag läser om ditt illamående, har mitt eget i färskt minne...uuurrrkkk...Tror som du att det säkert lugnat ner sig lite för att du slipper stressa, hoppas att du får bukt med det med medicinerna!Och jisses vad tidigt kallade ni blir till RUL, vi fick vår kallelse två veckor innan... förstår att det känns konstigt! Men jag vägrara tro på nåt annat än att det ska gå bra för dig denna gång
  • passionsblomman

    EA!!!!

    Jag har inga ord over huvudtaget! Önskar jag fick krama dig i verkligheten. Den du förmodligen stavar Värk-ligheten just nu.

    Unte för att det har någon betydelse för känslorna just nu, men jag undrar av nyfikenhet hur de räknat ut så exakta procentsiffror för er? De sa inga procent alls.

    Hur många eskimåer var det nuigen du fick?

    Åååååh! Jag bliiir så ledsen för din skull! Vilken jätteledsam fredagsnyhet! *kramar om fast det inte hjälper*

  • Ninnnis

    Här har vi haft 17 grader i skuggan... Vi har tillbringat vår lediga bonusdag med att promenera & leka med vovven, vårfixa i trädgården och premiärgrilla (och bjudit hantverkarna på grillunch).

    Nu blir det fredagsmys, imorgon är det hundträning.

    *babblar på fast jag egentligen tänker på EA*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan