• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Tror också att jag skulle trivas i ditt fina hönshus! Tror killen gillar dig, det är tyvärr inte var dag man träffar på en riktig tant med ben i näsan och talförmågan i behåll och med ett så stort och varm hjärta som du har, blommis!
    Nä pbaaackpbaaaackpbaack! Nu hoppar jag upp på min pinne och stoppar huvudet inser vingen! Nattinatt

  • Daa

    Hihi.


    lanovia 08 skrev 2010-03-19 23:53:15 följande:


    Hehe en titt in i sovrummet så ser jag en vaken tjej som ligger o låter för sig själv och en man som somnat. Så bra var han på att natta tjejen.
  • Daa

    Blommis: är det bättre i halsen? *räcker över en härlig kopp te med en klick honung*

  • Daa

    Tack för alla kramar och all uppmuntran. Jag kanske är lite modig ändå. Lite.

    Det ante mig att jag skulle bli nedstämd över indianbesöket den här månaden, men det blev nog lite värre än jag föreställt mig. Hur som helst så känns det som om nedstämdheten har lugnat ner sig en aning, så nu kanske livmodern har accepterat faktum för den här gången.
    En eloge till mina indianer som dyker upp den dagen då jag väntat dem (alltså, när det nu ändå inte blir någon bebis, ser jag ju gärna att de kommer )

  • Daa

    Hoppas ni alla har en fin lördagkväll.
    Ska strax iväg och ta en fika med några kompisar. Få se då... en redig sån där chocolate chip cookie skulle sitta fint.

  • passionsblomman

    Goooodmorgon! Nu drar vi! Wish me luck....

    Jag messar Ninnis när vi vet hur många ägg vi fick och hur läget verkar.

    Ha det så BRA alla trådvänner!

  • Hvidbrud

    Åh!!!! Lycka till blommis! Håller alla tummar och tår och kryssar Fingrarna och ber en stilla bön för er! Kraaaaaaaaam!!!! Vill följa med och hålla handen!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan