• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Nu måste jag online-registrera företaget hos Brittiska tull och momsverket, så nu krävs det koncentration. Ursäkta mig flickor en stund *loggar ut*

  • Ninnnis

    Ja, man får vara glad för det lilla

    lanovia 08 skrev 2010-03-04 13:10:22 följande:


    Underbart med någorlunda regelbundenhet hos indianerna. Skall de nu envisas med att komma så kan de ju göra det med hyfs.
  • Ninnnis

    *ger genast bort min massagetid till Lanovia och passar på att mysa med Ellen under tiden*

    lanovia 08 skrev 2010-03-04 13:13:40 följande:


    massage.... *drömmer mig bort till en skön massagebänk med händer som löser upp smärtan*
  • Ninnnis

    Oh, låter seriöst


    Sonja68 skrev 2010-03-04 13:35:59 följande:
    Nu måste jag online-registrera företaget hos Brittiska tull och momsverket, så nu krävs det koncentration. Ursäkta mig flickor en stund *loggar ut*
  • Ninnnis

    Sonja, jag tog Otrivin menthol en gång, och det kändes som att huvudes skulle sprängas. Tårarna bara rann. Fy, vad obehagligt det var! Och då är jag ändå en *host* väldigt van nässprejanvändare...

    Numera använder jag dock nässköljningskanna (heter det verkligen så?) så ofta jag kommer ihåg, vilket har gjort att jag inte har behövt använda nässprej på säkert ett halvår. Rekommenderas!

  • Hvidbrud

    Lanovia: stackars lilla Ellen som har så ont, och stackars er när hon gråter så. Det känns så hemskt! Kramar pm som bara den! E hade också luft i magen, det hjälpte med sempers magdroppar, att vi la henne på magen, på magen och sen ner till höger om kroppen på sidan, sen upp på magen igen sen ner på vänster sida och lyfte hennes ena ben lite och om igen. Hon skrek väldigt när detta pågick k men oj vilka brakare som kom ut från den lilla lilla gumpen... Något jag också gjorde var att klappa henne i gumpen en ggn i sekunden, lite långsammare en vanligt med ganska bestämt. Zonterapi medsols under fötterna och mag massage och cykla med benen. Och viktigast se till att hon rapade efeter varje gång hon åt. Det kunde ta lika lång tid som hon åt innan bubblorna kom upp. Skickat styrkekramar i mängder!

  • Ankan80

    Alla säger att jag har liten mage, så då är jag väl liten o fin
    Hvidbrud skrev 2010-03-04 10:55:48 följande:
    Jag minns... Ja, men så käns det verkligen! Som om det var i ett annat liv man var gravid...Ankan; åh! Det är så snart! Är du stor och fin eller liten och fin?
  • ingenjörsbruden

    Nu åker jag om en stund o högst troligt.....avlivar våran kissekotte.

    Hittade honom liggandes i sin egen urin. Nu måste jag vara stark o låta honom få komma till vila.

    Tänk på oss...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan