• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

    Det är väldigt väldigt bra att du har tid hos kuratorn.
    Boka flera i rad! Du behöver få ösa ösa ösa så saker och ting kommer ut. PUSS på dig gumman!


    Daa skrev 2010-03-01 12:33:26 följande:
    Men det är vad jag ska prata med hon kuratorn om idag.
  • passionsblomman

    Att hälsa på tråd-vännen var en riktig höjdare!

    Ett lyft i vår annars rätt begränsade vardag. OOOOOOOOOOH vad kul det är att mötas och inse att man tycker precis så mycket om varandra som man redan visste fast utan kropp...

    Och våra män gillade varandra och oss också!
    Jag är så GLAD att vi åkte!

  • lanovia 08

    Daa vad bra att du fått tid hos kurator, du behöver få ur dig mycket känslor.
    När du behöver läs om både Hvidis och Blommis inlägg. Hvidis har rätt även om det är hemskt men kan vara bra att ändra tankesätt ibland.
    Blommis har ännu mera rätt, självklart kommer ni få ett sådant underbart litet barn någon gång.

  • lanovia 08

    Grattis till lilla loppan som har namnsdag!

    Hvids inte dåligt att få se en fiskmås ialla fall. Man tager vad man får.

  • lanovia 08

    Ninnis vad bra att du haft en bra helg med killarna. Hur länge blir de borta nu?

  • lanovia 08

    Jodå vi har det bra. Jag är enormt trött just nu efter lite dålig sömn inatt.

    E har ont i magen igår kväll skrek hon och fick bäras runt på. Hon har sovit inatt men oroligt. Sista halvan av natten har jag legat och masserat hennes mage och böjt upp bena på henne för att underlätta krampena (detta samtidigt som jag slumrat mellan varvena). Nu sover hon i sele på min mage. Jag borde passa på att sova också men vill inte för då måste jag lägga ifrån henne och det vill jag inte. När hon ligger själv så ligger hon och åmar sig och man ser riktigt hur ont hon har. Hängandes på mig är hon lugn och sover ordentligt. Tycker det är bättre att jag är trött och hon får sova tryggt och ordentligt.

    Fast kanske kan sätta mig i soffan och nanna lite...


    Ninnnis skrev 2010-03-01 09:35:09 följande:
    Lanovia, hur har ni det?
  • passionsblomman

    Några fiskmåsar har jag inte hört, men i morse låg jag länge i sängen och lyssnade på vårtutande småfåglar utanför fönstret.

    Och vägarna är helt bara nu här. Det smälter undan fort som attan!

  • lanovia 08

    Våren är på väg!!!! Tjoho!!!

    Hmmm... tittar ut genom fönstret och ser att det snöar... jaja bakslag får man räkna med...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan