• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Grattis på namsdagen lilla loppan!
    Vi blåste inte bort och såg bara en fikmås... Gick i tre timmar och det var så härligt! Husen växer som svampar där i hamnen så jag fick en rejäl dos modern arkitektur.

    Liten e har övat sig på att säga dadadadagaaaga hela kvällen... Nattade henne kl 9 men somnade först kl 12... Jag kan ju inte låta bli att skratta och le när hon säger så och då fortsätter hon... Borde jobba på pokerfacet inför framtida uppfostringsuppdrag.
    Skönt att det löste sig med babysim!

    Härlig helg det låter till att ha varit ninnis!

    Kram till alla goa tjejer!

  • ingenjörsbruden

    Fasen...jag har gått där så många gånger....o har aldrig sett en FIKMÅS....är de EXTRA fikasugna eller?! Då är nog jag en sådan!

    Jag har tillgång till bil hela nästa vecka.....dags för bebisträff igen?!

  • Fru Bygg

    Ella har lärt sig "prutta" med munnen. Undrar vem som lärde henne det... Kan det vara lilla Esther i onsdags?

  • Daa

    Ninnis: hur går det för grabbarna? Har det kommit sig bort från Essinge-leden?

    Ingis: skönt att det gick bra hos pappsen. Så morfar blev charmad av busan?
    Grattis till henne, förresten.

  • Daa

    Hvidis: förstår att det är svårt med pokerfejset *hjärtar lilla E och hennes prat*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan