• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Ikväll har jag sett mig själv på film som höggravid. jag kunde inte sluta titta, vilket stor mage jag haft. Men tänk vad fint det var som gömde sig där i. Min älskade lilla tjej.

  • lanovia 08

    Hoppas alla har en bra fredagkväll. Nu skall vi få i oss mat här.

  • Daa

    Kan sjunga ordentligt? Då får jag aldrig jobba, jag med mina mjäkiga röstresurser.

    lanovia 08 skrev 2010-02-26 19:45:53 följande:


    Jag går med i Ninnis stränga klubb och undrar vad du gör på jobbet innan du är riktigt frisk och kan sjunga ordentligt.
  • Daa

    Duktig tjej, lilla spillevinken.
    *hjärtar*
    lanovia 08 skrev 2010-02-26 19:48:07 följande:


    Daa dilemat löste jag genom att jag bestämde mig för att låta E sova, började packa skötväskan och göra iordning mig själv. Precis när jag skulle lyfta upp henne och ta på overallen vaknade hon och ville ha mat. Så hon löste det liksom åt mig.
  • Ninnnis

    God förmiddag!

    Solen skiner och det är plusgrader och fågelkvitter. Vi har just avslutat en långfrukost med bacon, äggröra, baguetter och croissanter. Nu ska vi ut i skogen med gudsonen & co. Hoppas ni får en fin söndag!

  • Hvidbrud

    5g i stan. E snusar i vagner och vi vandrar mot hamnen, vill höra fiskmåsarna skrika. Hoppas hoppas att de är där! Vem har sagt att solen inte har nån lukt? Mmmm... Den doftar hopp uch drömmar!

  • Daa

    Mysigt

    Här snöar det. Och snöar och snöar. Men det är inte särskilt kallt, bara -7,4. Alltid nåt.

    Trött och håglös: de positiva tankarna svävar omkring någonstans utom räckhåll.
    *gnäll*


    Hvidbrud skrev 2010-02-28 11:47:51 följande:
    5g i stan. E snusar i vagner och vi vandrar mot hamnen, vill höra fiskmåsarna skrika. Hoppas hoppas att de är där! Vem har sagt att solen inte har nån lukt? Mmmm... Den doftar hopp uch drömmar!
    [/citat]
    Ninnnis skrev 2010-02-28 10:47:38 följande:
    [citat]
    God förmiddag!Solen skiner och det är plusgrader och fågelkvitter. Vi har just avslutat en långfrukost med bacon, äggröra, baguetter och croissanter. Nu ska vi ut i skogen med gudsonen & co. Hoppas ni får en fin söndag!
  • Jenny står brud 090801

    Skickar oxå en kram till Daa. Kan ju säga att jag själv känner mig helt nere idag...


    Daa skrev 2010-02-28 15:32:54 följande:
    Mysigt Här snöar det. Och snöar och snöar. Men det är inte särskilt kallt, bara -7,4. Alltid nåt. Trött och håglös: de positiva tankarna svävar omkring någonstans utom räckhåll. *gnäll*
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan