• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Hörredudu! *funderar ut något finurligt sätt att komma åt norrländskan*


    Daa skrev 2010-02-26 13:57:05 följande:
    Överens och överens. Det var nog mest din idé. Vad ska du göra åt det där i södern? Moahaha! *räcker ut tungan och springer kvickt iväg*
  • Daa

    Ja, gör det! Sen kan vi hitta på nåt kul! *hoppar upp och ner*


    Ninnnis skrev 2010-02-26 14:20:18 följande:
    Akta dig så jag inte kommer upp till Norrland och skäller på dig live!
  • Daa

    Tack.
    *funderar* Det är alltså fyra år och några månader sedan jag sist tänkte "Jaha, det är såhär det blir. Jag kommer aldrig att träffa någon. Jag kommer att få leva ensam i hela mitt liv." Föga anade jag då att jag var inspanad av en av de finaste människorna i världen och att denna människa var i färd med att samla mod för att ta kontakt. *suckar och får hjärtan i ögonen*


    Ninnnis skrev 2010-02-26 14:18:41 följande:
    Oh, GRATTIS till fyra år!
  • Ninnnis

    Åh, vad fint du skriver! ♥


    Daa skrev 2010-02-26 14:38:25 följande:
    Tack. *funderar* Det är alltså fyra år och några månader sedan jag sist tänkte "Jaha, det är såhär det blir. Jag kommer aldrig att träffa någon. Jag kommer att få leva ensam i hela mitt liv." Föga anade jag då att jag var inspanad av en av de finaste människorna i världen och att denna människa var i färd med att samla mod för att ta kontakt. *suckar och får hjärtan i ögonen*
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan