• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Denna Ken lee... Hade precis lyckats få ut den ur skallen när jag fick den på en länk från en väninna, som hade hört den för första ggn... Och nu igen... Men liiite glad blir man ju av den!

    Vad blev det för film villemoa?

    Blommis; kryss i taket och tusen poäng till dig och din medmänsklighet! Kramar hårt (och hoppas att liiite ska gnida av sig på mig)

    Sonja: blä för en start på dagen! Hoppas att det käns bättre i magen nu...

    Ingis: ja, en tokfralla är du allt!

    Avslutar med de danska komentatorernas kommentar till stafettguldet: - det var diggilo diggilej!... Jepp.

    Nattinatt!

  • Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2010-02-25 22:52:42 följande:
    Avslutar med de danska komentatorernas kommentar till stafettguldet: - det var diggilo diggilej!... Jepp.Nattinatt!
  • Ninnnis

    Vilken underbar medmänniska du är Blommis! Om fler hade varit som du hade världen varit en bättre plats att leva på, det är jag säker på Lycka till och hoppas ni får trevligt!

  • Ninnnis

    Äsch, jag glömmer alltid att börja med att säga god morgon

    GOD MORGON!

    Idag har jag inga problem att hitta något att glädjas åt. Det är FREDAG och mina älskade efterlängtade killar kommer hem ♥

  • Fjällbruttan

    Godmorgon

    Kolla tiden,jag är redan uppe!!!
    Hrm... kan bero på att jag är ensam hemma med lilla vild, annars hade jag snarkat som vanligt
    Tyvärr har jag stora tjejen hemma med migrän också... mörkt rum och tyst och stilla... så jag och lilla vild ska baka idag!
    Projktet idag är att göra klart ett priatskepp till kompis L:s lilla A som blir 3...
    Blir det bra lägger jag in en bild Annars glömmer jag det lika fort

    Herrije, igår såg jag ett program där de visade hur IVF och äggplockning gick till, håller tummarna stenhårt redan nu för er!!! Kramar i massor, ni är så jäkla tufffa!!

    Känns sprutan läskig så prova att sticka på en apelsin några gånger, då får du in känslan

    Håller tummarna för lilla söta cockern också, förstår hur du känner dig, min schäfer hade tyvärr elakartat, MEN hon levde gott i ytterligare ett år, och då var hon redan 8 år, så jag tror att prognosen är toppen för lill-donnan!!

    Sonja, ursäkta mig, men det ärså skönt att inte vara ensam morsa med surt morgonhumör Finns det något värre än en ap-trotsig unge på morgonen??
    Du är världens bästa mamma och om du inte tror det så läs om Ingis inlägg en gång till! De lyssnar bara på det de vill höra

    Blomman, ha det så bra i Helgen och hälsa Aleta... tänk om du får några go´praliner.. dregglar!
    Det är skönt att ha vänner som du!

  • Ninnnis

    Hej Bruttan!

    Piratskepp, det lät oerhört avancerat. Blidbevis, tack!

    Ucsh, har stortjejen migrän? Fy vad jobbigt för henne...

    Hur mår du? Har infektioner och annat lugnat ner sig?

    Kram på dig!

  • Sonja68

    Jenny: skönt att op gick bra för lilla gumman. Cockerspaniel... *tindrar också med ögonen* Jag gillar såna, och Springer spaniel. Hade själv en Kleiner Münsterländer och de är helt underbara.
    Hoppas att ni får bra besked sen *håller tummarna*

  • ingenjörsbruden
    God Morgon töser!

    Jenny: skönt ni fick hem lilla "Lady´n" fastän tratt o allt! *håller tummen för att det är en godartad historia de plockat bort*

    Blommis, asså.....jag har inga ord.....DU ÄR TAMIGFAN DEN UNDERBARASTE MÄNNISKAN SOM KNATAR PÅ DENNA JORD!!!! Så himla gulligt att ställa upp för sina medmänniskor..... viljan finns säkert hos många...men att TA sig TIDEN! Det är ovanligt!!!!
    *MAAAAASSA KRAMAR*
    Du är min idol nu, bara så du vet!

    Nähäää....nu får jag inte skriva mera för lilloppan...sur som tusan...trött misstänker jag!

    Idag ska vi till min pappa o fira hans födelsedag....*ångest o ont i magen* hoppas på att han uppför sig o inte är elak denna gången!

    MASSA t er alla
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan