• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Jenny står brud 090801

    Ja, visst är det skönt med lov!! Dessvärre är mitt slut när din börjar. Men bara 4 veckor kvar till påsklovet


    Villemoa skrev 2010-02-25 21:37:08 följande:
    Jodå, det går an. Oj vad positivt det lät men eftersom jag bara har ett terminsvikariat så har jag gått in med den inställningen att inte engagera mig FÖR mycket. Jag kan lätt göra det annars, både på gott och ont. Men, ungarna är mysiga (finns ju undantag förstås) och kollegorna är helt okej, vissa bättre än andra men så är det nog på det flesta arbetsplatser.Bäst trivs jag på jobbet när det är lov
  • Villemoa

    Vi har påsklov v.14, har ni v.13?

    Jenny står brud 090801 skrev 2010-02-25 21:50:50 följande:


    Ja, visst är det skönt med lov!! Dessvärre är mitt slut när din börjar. Men bara 4 veckor kvar till påsklovet
  • Jenny står brud 090801

    Nu är vi hemma hela familjen. Så skönt att få hem vovven. Dock går hon runt med tratt och skall göra det i två veckor, vilket inte ger en sådär jättenöjd vovve. Men hon är glad och pigg ändå. Så här långt ser allt bra ut, veterinären sade att man tar bort fler godartade är elakartade tumörer på hundar så vi hoppas såklart att det är en godartat. Men som jag skrev innan så gäller fortsatt tumhållning...

  • Jenny står brud 090801

    Ja vi har ledigt innan påsk, alltså v.13


    Villemoa skrev 2010-02-25 21:53:01 följande:
    Vi har påsklov v.14, har ni v.13?Jenny står brud 090801 skrev 2010-02-25 21:50:50 följande:
  • Villemoa

    Så jag har fem veckor kvar till påsk, hur ska man stå ut

    Jenny står brud 090801 skrev 2010-02-25 21:56:50 följande:


    Ja vi har ledigt innan påsk, alltså v.13
  • passionsblomman

    Trevlig helg tråden! Imorgon åker vi och hjälper Aleta att skotta och hacka snö och is från deras tak som just nu läcker in nå´t alldeles förfärligt. Det är så himla synd om dem!

    Det ska bli så roligt att få ett ansikte på denna BT-vän. Jag har bakat äppelpaj så vi kan fika lite mitt i allt vattenskadat elände. Jag kommer hem på lördag eftermiddag. Var rädda om er!

  • Villemoa

    Du är snäll du Blommis! Så roligt att få träffa en BT-vän!

    Trevlig helg till dig också!


    passionsblomman skrev 2010-02-25 22:16:08 följande:
    Trevlig helg tråden! Imorgon åker vi och hjälper Aleta att skotta och hacka snö och is från deras tak som just nu läcker in nå´t alldeles förfärligt. Det är så himla synd om dem!Det ska bli så roligt att få ett ansikte på denna BT-vän. Jag har bakat äppelpaj så vi kan fika lite mitt i allt vattenskadat elände. Jag kommer hem på lördag eftermiddag. Var rädda om er!
  • passionsblomman

    Äsch! Jag tycker bara man kan ha det eländigt i lite sällskap så det inte känns så ensamt. Om det hade varit vårt hus hade det kännst skönt att inte bara stå här helt ensam med all förtvivlan.

    Jag avskyr när alla sköter sig själva....


    Villemoa skrev 2010-02-25 22:19:29 följande:
    Du är snäll du Blommis! Så roligt att få träffa en BT-vän! Trevlig helg till dig också!
  • Villemoa

    Sant, sant. Jag lovar, skulle vi få problem med huset så hojtar jag till. Vi kan titta på Ken Lee tillsammans


    passionsblomman skrev 2010-02-25 22:22:01 följande:
    Äsch! Jag tycker bara man kan ha det eländigt i lite sällskap så det inte känns så ensamt. Om det hade varit vårt hus hade det kännst skönt att inte bara stå här helt ensam med all förtvivlan.Jag avskyr när alla sköter sig själva....
  • passionsblomman

    Ken Lee lyfter den deppigaste av stunder!

    Jamen och TÄNK vad mycket roligare att måla om eller vad man nu ska, ihop med flera! Då kan man grilla och ha trevligt efteråt.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan