• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

    Skönt att operationen gått bra. Ni får pyssla om gumman ordentligt ikväll (vet jag vad det är för ras? ).

    *fortsätter hålla tummarna*

  • Jenny står brud 090801

    Ja det skall vi verkligen göra. Så skönt att vi är hemma båda imorgon oxå, och att vi inte har massa inplanerat i helgen. Vi ska bara ta det lugnt och ta hand om henne. Hon är en liten cockerspaniel.


    Daa skrev 2010-02-25 18:43:07 följande:
    Skönt att operationen gått bra. Ni får pyssla om gumman ordentligt ikväll (vet jag vad det är för ras? ).*fortsätter hålla tummarna*
  • Daa

    Åh, en liten gullig cockerspaniel! *tindrar med ögonen*


    Skönt att ni kan ta det lugnt några dagar.

  • Fru E

    Jenny-skönt att operationen gick bra håller nu tummarna för att provsvaren visar rätt med!

    Blommis-troligtvis får du fler recept efter några dagar. Pennan kändes knappt när maken stack in den men bävar som sagt lite för de andra eftersom de är "riktiga" sprutor men men vad gör man inte

  • Ninnnis

    Ja, just det ♥

    lanovia 08 skrev 2010-02-25 15:20:29 följande:


    Precis, men då såg du henne 2 gånger. Hon var ju med även första...
  • Ninnnis

    Efter massagen på jobbet åkte jag hem och tänkte ta en morfar. Det var lättare sagt än gjort i hantverkarnas oljud, med det funkade med örnproppar. Jag är nog inte så van vid att vara ljudisolerad, för jag sov i två timmar Visserligen har jag en rejäl sömnskuld pga allt OS-tittande, så det behövdes nog.

    Nu är det skidor och hockey, snart kommer svägerskan och hämtar marsvinen.

  • Villemoa

    Skönt Jenny att allt gick bra med vovven, fortsätter att hålla tummarna!

    Visslar också för Blommis och Fru E!

    Daa: mår du bättre ikväll? Det var bra att du stannade hemma!

    Själv har jag bara en arbetsdag kvar, sen sportlov!!!

  • Villemoa

    Jodå, det går an. Oj vad positivt det lät men eftersom jag bara har ett terminsvikariat så har jag gått in med den inställningen att inte engagera mig FÖR mycket. Jag kan lätt göra det annars, både på gott och ont.
    Men, ungarna är mysiga (finns ju undantag förstås) och kollegorna är helt okej, vissa bättre än andra men så är det nog på det flesta arbetsplatser.

    Bäst trivs jag på jobbet när det är lov


    Ninnnis skrev 2010-02-25 21:23:19 följande:
    Skönt med sportlov, Villemoa! Trivs du på jobbet? När du inte har lov, alltså
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan