• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Precis, men då såg du henne 2 gånger. Hon var ju med även första...


    Ninnnis skrev 2010-02-25 13:11:01 följande:
    Hälsa samma tillbaks! Jag har ju inte sett henne sen hon låg i magen lanovia 08 skrev 2010-02-25 13:01:01 följande:
  • lanovia 08

    Sonja går säkert ingen nöd på tjejen men hon tar nog gärna emot en stor varm kram från sina mamma ikväll.

  • passionsblomman

    Ingis, Tokfralla där!

    EA, jasåååååå...jag har bara fått recept på en sort iallafall, och det är Puregon, penna med syfte att få fram en massa äggblåsor. Jag kan inte minnas att hon sagt att jag ska ta något mer. Nåja, det lär visa sig.

  • lanovia 08

    NEJ!! De pratar om smörgåstårta på radio nu. *slickar mig runt munnen*

  • Jenny står brud 090801

    Tack för alla kramar, de behövs idag!
    Jag sitter här och väntar på att de skall ringa från veterinären, men inte hört något ännu. Borde kanske hitta på något att göra för att få tiden att gå men har liksom ingen lust. Får kanske bli en film till...

    Fru E skrev 2010-02-25 13:42:01 följande:


    Jenny-har du tagit något test utifall att?Konstigt att den inte vill komma igång när du fått tabletter två gånger (visst var det två ). Vet faktiskt inte vad de gör sedan men en koll av hormonerna i kroppen är kanske bra.Annars kan jag passa på att göra lite reklam för akupunktur min akupunktör hävdar att han behandlat många liksom du saknat indianer.
    Japp, jag testade i morse. Men det var negativt som väntat. Försökte ringa gyn innan men de hade sportlovsstängt ons-fre. Alltså kan jag inte ringa förren på måndag igen.

    Har läst vad ni skrivit och skickar massa kramar till alla som behöver och vill ha!
  • Daa

    Ingis...


    ingenjörsbruden skrev 2010-02-25 14:55:51 följande:
    *oboj oboj oboj oboj....snattar sprayen o sprayar lite här o där....just in case....pfff pfff pfff....går bananans totalt....kutar runt i tråden.....pfff pfff pffff.....inser att sprayen är slut....kutar till BApotektet o handlar mer....köper även en kramgo tröja till mig själv*
  • Jenny står brud 090801

    Nu har vi fått veta att operationen har gått bra, vi ska hämta henne om en timme. Slocknade helt av utmattning när jag fick veta, vad jobbigt det är att vara orolig. Nu kommer (bara) 1 veckas oroande innan vi får svar på proverna om det var en elakartat tumör eller inte. Så ni som har hållt tummarna för oss idag får gärna fortsätta med det ett tag till, ni andra får gärna göra oss sällskap i "tummhållningsklubben"

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan