• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Blommis, det ska jag göra, prata med henne alltså.

    Ibland får jag dock en känsla av att hon får ta mycket av den uppdämda ilskan/frustrationen som egentligen är riktad mot min make. Och det är inte rättvist mot henne. Men i mångt och mycket är hon redan mycket, mycket mer "vuxen" och självgående än vad maken är... Faktiskt. Både emotionellt, socialt och rent kunskapsmässigt (läsa o skriva tänker jag på då) än honom.

    Usch, det lät hemskt det där... Sorry.

  • Fru E

    Blommis-här kommer en tumme till eller många men har bara två

  • Fru E

    Jenny-har du tagit något test utifall att?
    Konstigt att den inte vill komma igång när du fått tabletter två gånger (visst var det två ). Vet faktiskt inte vad de gör sedan men en koll av hormonerna i kroppen är kanske bra.
    Annars kan jag passa på att göra lite reklam för akupunktur min akupunktör hävdar att han behandlat många liksom du saknat indianer.

  • passionsblomman

    Japp, nu börjar tumhållningstiderna, fast det är väl främst när sprutfasen börjar som det verkligen blir sådär jobbigt spännande. För att sedan öka till nivå Outhärdlig när det ska plockas, sättas tillbaka, ruvas och väntas...

    Sonja,det känns hemskt när man pyser ut sin inre frustration på dem man har omkring sig. Men jag tror vi alla gör det-mer eller mindre. Det går förresten utmärkt att säga även det till branen. det gör jag. "Förlåt det där var orättvist." Det har jag fått säga många gånger. Och jag vet hur du känner dig! Man skäms ihjäl inombords.
    Fast de där morgonutbrotten från henne är ju inte ditt fel heller. Hon tar ju ut sina grejer på dig.

  • Fru E

    Men Blommis då börjar jag i den jobbigt spännande fasen *attans* och det troligen snart *gömmer huvudet i sanden*

  • Fru E

    Har redan konstaterat att jag måste sätta sprutan i magen på mig själv minst en kväll själv *spruträdd jag nääääeeeee*

  • Fru E

    Blommis-mähhhh jag kan inte ens titta när de tar blodprov men det är bara att knipa och sticka in nålen

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan