• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Egentligen vill jag inte ens nämna "det" i tråden, så det var ju jävligt smart att skriva ett långt inlägg om det. Glöm det.

  • passionsblomman

    Ninnis, UT med det bara!
    (/&¤&%#&/&(%/&¤&%¤(&%¤&((¤(¤(!!!!!!!!!

    *hjälper till att osa lite*

    Lägg de där fyra dagarna så det blir långhelg uppe där maken jobbar och kapa åt er lite tid på så vis.

    När du-vet-vad kommer så sjukskriver du dig. Rakt av. Helt iskallt. Feber helt enkelt.

  • passionsblomman

    Nä, det förstår jag. Men det kanske går att gå på SPA för Ninnis på dagen och äta lite gott med maken på kvällen och leka lite med vovven i en park däremllan. Som omväxling mot att vara på jobbet och kolla in presidentens landningar alltså.


    Ninnnis skrev 2010-02-23 11:39:20 följande:
    Tack för symtati-os.Fast när maken jobbar blir det inte mycket tid att ses i allafall... *neggo*
  • Ninnnis

    Jo, det är klart. Frågan är hur trevligt det är att tillbringa en långhelg i hans "sunkiga etta" (hans egna ord)... Men tack för pepp, du är gullig!

  • passionsblomman

    Nej det förstås.

    Jag vet! Skulle inte din syrra åka till vartvardetnudå...London? Är hon där nu? Kan du inte åka till henne och hälsa på?

    OBS! Det går bra att fortsätta vara arg och neggo fast jag spånar.
    Ninnnis skrev 2010-02-23 11:43:31 följande:
    Jo, det är klart. Frågan är hur trevligt det är att tillbringa en långhelg i hans "sunkiga etta" (hans egna ord)... Men tack för pepp, du är gullig!
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2010-02-23 11:54:23 följande:
    OBS! Det går bra att fortsätta vara arg och neggo fast jag spånar.
    Lillasyster ska troligtvis börja plugga i England till hösten. Hon har dock varit i London över helgen, men tyvärr är hon på väg hem nu. Jag kan naturligtvis åka till någon väninna eller mina föräldrar, men jag hade sett fram emot ledigt med maken. Det är vi inte direkt bortskämda med... Jag har i alla fall bett honom titta om han kan vara ledig fyra dagar innan sista april, så det kanske ordnar sig ändå.
  • passionsblomman

    Ja det är ju solklart att ni vill ha och behöver tid tillsammans. Det är ett väldigt speciellt sätt att leva ihop på att vara ifrån varandra sådär mycket.
    och det är PISS när man inte kan få ha sina ledigheter när det passar en själv.

    Och att det drar ut på tiden med er process dessutom, det är ju bara för as-jobbigt.

    HOPPPAS han får ledigt nu!

  • Ninnnis


    Tack för stödet!
    passionsblomman skrev 2010-02-23 12:08:46 följande:
    Ojsan, hoppas med tre P det blir som Ninnis med tre N.Det passar ju bra.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan