• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Ni är underbara! Behöver man ett leende är det bara att gå in hit och läsa.

  • lanovia 08

    Tack alla för erat stöd. Jag vet att man inte är dålig för att man använder napp till sitt barn, men ibland sätter mammademonerna igång.
    Har varit på BVc idag och hon sa att jag inte skulle låta E äta så mycket. För bådas skull måste hon bort från bröstet mellan varven.

    Idag har jag lyckats göra mig själv stolt. Vi var som sagt hos BVC idag, innan dess så lyckades jag hålla tjejen lugn med hjälp av napp så jag fick i mig lunch, lyckades ge henne mat och gå med hunden. Det var ett pussel och knåpande för att få ihop tiden med det gick. Var så nöjd när jag satt i bilen.

  • lanovia 08

    Här väger lillan 3670g och är 52,5cm. och har börjat kunna följa med med blicken.


    Hvidbrud skrev 2010-02-22 15:29:36 följande:
    E väger nu 8920g och är 68 cm lång... Min lilla älskling!
  • lanovia 08

    Här fick jag genast en Kalle Anka på julafton syn framför mig, hur demonen hjälper Ingis att stapla stenar till stenröset.


    ingenjörsbruden skrev 2010-02-22 13:36:15 följande:
    *tar ett nacksving på demonen o trycker ner den i sanden......hoppar som besatt på sanden.....springer o staplar stenar ovanpå så det blir ett STOOOOOOOOOORT stenröse.....sätter mig bestämt ovanpå med en knölpåk i knäet*
  • lanovia 08

    Önskar jag hann skriva mer, men just nu är nog inte min mest aktiva tid i denna tråd. Tänker på er och love you! *kramar till alla*

    Nu måste jag skynda mig att slänga ihop lite mat för ikväll skall jag på stora äventyr. Jag skall på orkesterrep för första gången sedan början av december. Tjohoo!! Skall bli kul att spela och skönt med några timmar egentid.

  • Villemoa

    Heja Blomman! Bra att du fick iväg ansökan!

    lanovia: det där med napp känner jag igen. Skulle ju heller inte ge Moa napp direkt men efter att vi fått turas om att ligga med lillfingret i hennes mun en hel natt sa jag till mannen att "imorgon får du allt gå till affären och köpa napp". Hon var två veckor då. Kan säga att den var en life saver! Vet precis hur det känns med de där mammademonerna.

  • Villemoa

    Är det någon som har några bra förslag på filmer som handlar om tonåringar? Ska arbeta med temat "Tonårsliv" med mina nior och behöver tips på filmer. Behöver inte vara svenska filmer eller nya heller för den delen.

  • passionsblomman

    Döda Poeters sällskap?


    Villemoa skrev 2010-02-22 18:28:35 följande:
    Är det någon som har några bra förslag på filmer som handlar om tonåringar? Ska arbeta med temat "Tonårsliv" med mina nior och behöver tips på filmer. Behöver inte vara svenska filmer eller nya heller för den delen.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan