• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

    Alldeles fullständigt övertygad!

    Shit, jag tror jag dör. Såg du Elofsson? Jag hade just sagt till sambon-Nu bryter Elofsson ihop eller hoppas sönder studion...


    Ninnnis skrev 2010-02-21 00:37:44 följande:
    Livet ÄR roligare pm man gillar sport, det är jag övertygad om!
  • Ninnnis

    Jag vet! Jag grät i takt med Elofsson... SÅ stort!

    Måste försöka sova i alla fall... Ska bara rasta vovven i trädgården. G´natt!

  • passionsblomman

    Hahah, det fattar jag väl att du gjorde! Vad tror du för övrigt att JAG gjorde!!! Jag tror dessutom att jag knäckte ryggen på sambon när jag skrikhoppade rakt upp om halsen på honom.
    Jag tror vidare att vi nu kan konstatera att vi testat hopp-bärigheten i vårt golv ganska maxat.

    TJOHOOOOOOO!!!!

    *hoppar vidare några varv*

  • Daa

    Ett makalöst lopp.
    Såg reprisen idag, och det var nog så spännande även om jag visste hur det skulle sluta.
    Det fanns inte en chans i världen att jag skulle orka stanna uppe och se loppet igår.

    Blev väldigt rörd av killarnas kramar vid målgång.

  • Daa

    Har fått en rapport från årsmötet som jag missade för att jag är sjuk: nu är jag invald i styrelsen.
    Ska bli spännande att se om det blir trevligt eller om det blir ett nesligt nederlag.

    Blommis, hur går det med din ansökan?

  • passionsblomman

    Hejja Daa! Jag är övertygad om att det blir en bra sak i ditt liv att vara med i styrelsen!!!

    Min ansökan råkar vara nästan alldeles klar just precis NU faktiskt. Jag har dividerat lite med tjejen som hjälper mig och nu tycker vi båda det ser bra ut. Ska bara läsa noga så deär inte står några fel eller stavfel och sedan ska jag posta...

  • lanovia 08

    Då har jag äntligen en stund för mig själv orkar nog inte skriva så mycket här vill bara titta in och säga hej.
    Idag har E varit vaken 8h och hon har bara velat äta precis hela tiden. Till slut var jag helt förtvivlad kände att min bröst var totalt tomma och redo att gå sönder.
    Maken var ute o fixade lite ärenden, bla köpte han ny bh:ar till mig då en viss liten fröken även idag testade att spy rakt ner i klyftan
    När han kom hem hittade han mig gråtandes. Jag var så hungrig att jag höll på att krevera. La ifrån mig E ett tag för att fixa macka men då skrek hon så jag fick dåligt samvete och började gråta istället (och jag kan säga att hennes skrik brukar inte stressa mig).
    Vi kom fram till att det var dags att börja testa napp. Hon skall självklart få mat när hon behöver men mina bröst behöver inte vara napp däremellan, vilket vi misstänker är fallet just nu. När jag väl tittade på henne med napp i munnen så började jag gråta för det, för vad är jag för värdelös mamma som inte matar mitt barn??
    Suck vad man är hopplös ibland!

  • lanovia 08

    Daa, gött att du fick en plats i styrelsen. Kommer du klara galant! jag tror på dig!!
    Krya på dig.

  • lanovia 08

    Blommis skönt att ansökan är klar. Då är det "bara" att skicka in den.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan