• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

    Ställer mig upp, håller om allt jag kan, men låter bli att sjunga idag (om det är okej? )


    passionsblomman skrev 2010-02-19 12:43:21 följande:
    Som jag sa till Ninnis förut, jag undrar om det inte är dags att ta sig upp ur sanden, ställa oss bredvid varandra och hålla om oss istället.....
  • Daa

    Bruttan: kan inte hjälpa att jag tycker att hans kommentar var lite gullig.

    Fast jag håller med om att han är bra tuff.


    Fjällbruttan skrev 2010-02-19 16:42:33 följande:
     

    Nästa kommentar var: Jamen jag sa ju det på ett snällt sätt!Jag gillar allt som hänger på dig...
  • passionsblomman

    Daa, jag kan lära dig den på teckenspråk!


    Daa skrev 2010-02-19 17:40:58 följande:
    Ställer mig upp, håller om allt jag kan, men låter bli att sjunga idag (om det är okej? )
  • Daa

    Fint. Men då blir det ju svårt att hålla om...


    passionsblomman skrev 2010-02-19 17:44:51 följande:
    Daa, jag kan lära dig den på teckenspråk!
  • Daa

    Jag gör helt enkelt så att jag vaggar lite från sida till sida istället. Kanske slänger in lite höftvickning när och om det passar sig.

  • passionsblomman

    Poäng där - hålla om är klart viktigast!

    *vaggar med i långsam takt*


    Daa skrev 2010-02-19 17:49:46 följande:
    Fint. Men då blir det ju svårt att hålla om...
  • Ninnnis

    God förmiddag!

    Nu ska vi ut i skogen och långpromenera och grilla korv

    Hoppas ni får en fin lördag allihop!

  • Daa

    Härlig hosta fortfarande, det känns som om någon har grejat runt med en grov trärasp i min hals.
    Har fått sova gott hela natten och det hade jag inte räknat med: mycket tacksam. Nu blir det en lugn slapparlördag.

    Maken skulle iväg med svärfar för att skotta snö vid svärisarnas stuga, men de slutade ut det då termometern visade -28. Ett bra beslut. Såg annars för mig hur bilen blev trött och vägrade köra vidare ståendes mitt i ingenstans mellan två glesbygder.

    Så svårt att förstå att det längre ner i landet är snöar för fullt medan det här är nästan klar himmel och svinkallt (fast just nu är det "bara" -21).
    Ta det lugnt om ni måste ut i trafiken.

  • Daa

    Hej Ninnis!
    Grillar du en korv för mig med?


    Ninnnis skrev 2010-02-20 10:45:38 följande:
    God förmiddag!Nu ska vi ut i skogen och långpromenera och grilla korv Hoppas ni får en fin lördag allihop!
  • Daa

    Måste kanske anta då att vädret inte är fullt så bedrövligt i dina trakter...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan