• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

    Sällar mig fnissande till de sjungandes skara och släpar med mig både tuttar mage och jätterumpa

    Tänker på maken som inte är rädd för döden.... vi satt nämligen och filosoferade över magens form denna gång, och jag konstaterade att den är lägre och mer "pikig",
    jag kna nämligen inte ställa tallriken på den och äta som jag gjort med de andra barnen (praktiskt med inbyggd sparkande bricka).
    Då kläcker den modige maken ur sig:
    -jamen älskling, det är väl tyngdlagen, du är ju äldre så allt far ju neråt!
    Han ska vara MYCKET glad att han satt utom slaghåll

  • Fjällbruttan

    För övrigt sällar jag mig givietvis till Anja´s beundrarskara, hon är helt enkelt skitcool!!!
    Tänk om man vågade fejsa sina mardrömmar lika tufft som hon! WoW!!

  • passionsblomman


    Somliga kör störtlopp.....

    ...andra utmanar döden på andra sätt.
    Fjällbruttan skrev 2010-02-19 16:36:38 följande:
    Sällar mig fnissande till de sjungandes skara och släpar med mig både tuttar mage och jätterumpa Tänker på maken som inte är rädd för döden.... vi satt nämligen och filosoferade över magens form denna gång, och jag konstaterade att den är lägre och mer "pikig",jag kna nämligen inte ställa tallriken på den och äta som jag gjort med de andra barnen (praktiskt med inbyggd sparkande bricka).Då kläcker den modige maken ur sig:-jamen älskling, det är väl tyngdlagen, du är ju äldre så allt far ju neråt!Han ska vara MYCKET glad att han satt utom slaghåll
  • Fjällbruttan

    Åhhh... kom just på en sk, maken ville sätta på mig en vit tröja i morse med ärmar som knyts därbak....
    Jag fick ett ryck och röjde 3 garderober!
    4 sopsäckar har numera landat i containern, en hög med kläder ska ut på tradera och lilla vild har fått en egen garderob, så nu ska skötbordet röjas för grodan!

    Nu ska jag boka boende på Gotland!

    Blomman, sa ni haka på till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld??
    Blompojken kanske känner sig för gammal för det?
    13 åringen ser ut som en surfis i ansiktet när jag tjoar om det

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2010-02-19 16:39:56 följande:
    Somliga kör störtlopp........andra utmanar döden på andra sätt.



    Nästa kommentar var: Jamen jag sa ju det på ett snällt sätt!
    Jag gillar allt som hänger på dig...

  • passionsblomman

    Men herregud!

    *städar undan alla vassa föremål ur Bruttans hem innan maken gör sig olycklig*


    Fjällbruttan skrev 2010-02-19 16:42:33 följande:
     

    Nästa kommentar var: Jamen jag sa ju det på ett snällt sätt!Jag gillar allt som hänger på dig...
  • passionsblomman

    Astrid Lindgrens värld vet jag inte alls vad sonen kskulle gilla. Har för dålig koll på vad där egentligen finns. Han vill röja och åka karuseller iallafall. Tror kanske han blir besviken då?

    13-åringen, hon vill väl gå på Hultsfredsfetivalen tänker jag...

  • Fjällbruttan

     


    passionsblomman skrev 2010-02-19 16:50:27 följande:
    Men herregud!*städar undan alla vassa föremål ur Bruttans hem innan maken gör sig olycklig*

    Ingen fara... jag hinner inte ikapp honom längre

    gravid gipsad flodhäst i ett kassavalv..så smidig är jag just nu....

  • passionsblomman

    DEt var ju tur för honom...

    ..fast fasligt jobbigt för dig tycker jag det låter som!


    Fjällbruttan skrev 2010-02-19 16:53:31 följande:
     

    Ingen fara... jag hinner inte ikapp honom längre gravid gipsad flodhäst i ett kassavalv..så smidig är jag just nu....
  • Daa

    Lustigt, tänkte lite så jag också. Iaf när det gällde mig själv och nya bebisförsök. Där lär jag få möta några demoner.


    passionsblomman skrev 2010-02-19 12:42:11 följande:
    Jag konstaterar istället att vi i den här tråden nu under våren kommer att ha anledning att använda Anjasom förebild när det gäller mental styrka.För shit vilka veckor som ligger framför oss!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan